Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عدل معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند گفت: عملیات اجرایی پارک خطی نشاط شرقی بیرجند از میدان دانشگاه آزاد تا روبروی خیابان جابربن حیان بیرجند به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با بیان اینکه قرار بود پارک خطی نشاط شرقی  ازمیدان دانشگاه آزاد تا میدان سفیر امید اجرا شود، افزود:  به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها تا روبروی خیابان جابربن حیان عملیات اجرایی آن انجام و به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدل با اشاره به اینکه در پارک خطی نشاط شرقی جدول گذاری به طول بیش از ۵ کیلومتر اجرا شده، بیان کرد: در این مسیر همچنین زیرسازی و آسفالت به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، کابل گذاری و حفاری برای تاسیسات به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده همچنین ۶۷ پایه چراغ دو طرفه هم در طول مسیر برای تامین روشنایی نصب شده است.

معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند با بیان اینکه برای اجرای عملیات نورپردازی و تامین روشنایی مسیر بیش از ۵۱۱ میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: در مجموع برای عملیات آسفالت، کابل گذاری و حفاری، تامین روشنایی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که تمامی آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه