Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:19:07 GMT

واکنش کومان به احتمال هدایت بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۶۰۱

واکنش کومان به احتمال هدایت بارسلونا

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به احتمال نشستن بر صندلی والورده در آبی اناری ها واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، رونالد کومان توانست تیم ملی فوتبال هلند را متحول کند و با این تیم نتایج درخشانی به دست آورد.

کومان که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه دارد یکی از گزینه های جایگزینی والورده در آبی اناری ها به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که برای حضور در همایش یوهان کرویف راهی بارسلونا شد بار دیگر با یک سوال تکراری مواجه شد که البته به مذاق او خوش نیامد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به احتمال برعهده گرفتن هدایت بارسلونا گفت: این موضوع اصلا به دست من نیست. دوست ندارم که این سوال از من پرسیده شود چرا که الان من هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده دارم و بهتر است که درباره این مسائل صحبت نکنم.

کومان تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هلند قرارداد دارد. البته بندی در قرارداد او وجود دارد که اجازه جدایی را به او بعد از یورو ۲۰۲۰ می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش