Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:55:21 GMT

سفر هیات بلند پایه وزارت بهداشت پاکستان به ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۲۹۸

سفر هیات بلند پایه وزارت بهداشت پاکستان به ایران

هیاتی بلند پایه از وزارت بهداشت پاکستان از نظام سلامت ایران بازدید می‌کند.

به گزارش ایسنا قائم مقام وزیر بهداشت پاکستان به همراه ۱۰ نفر از مدیران ارشد وزارت بهداشت پاکستان از ایالت‌های بلوچستان، پنجاب، هند، گیلگلیت و بلوچستان و خیبر با برخی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت ایران دیدار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این سفر یک هفته‌ای، هیات پاکستانی ضمن بازدید از شبکه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های تبریز و ساری به منظور آشنایی با نظام شبکه شامل برنامه پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت، با روسای دانشگاه‌ها و مدیران و روسای شبکه‌های بهداشت، مرکز جامع سلامت در استان‌های آذربایجان شرقی و مازندران در زمینه همکاری‌های دوجانبه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

دکتر الله بخش ملک - قائم مقام وزارت بهداشت پاکستان - در سفر به مشهد مقدس ضمن دیدار با رئیس و مدیران آن دانشگاه، از دستاوردها و خدمات نظام سلامت در استان خراسان رضوی بازدید خواهد کرد.

گفتنی است هیات مذکور با معاون کل وزارت بهداشت و معاونین بهداشت و آموزشی، مدیر عامل و مدیران بیمه سلامت، مدیر کل همکاری‌های بین الملل و مشاور وزیر در امور بهداشتی ملاقات و در خصوص همکاری دوجانبه گفت وگو می کنند.

به گزارش وبدا، این سفر به دنبال ملاقات وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت پاکستان در هفتاد و دومین مجمع جهانی سلامت در اردیبهشت ماه سال جاری در ژنو و در پی توافقات دو وزیر جهت گسترش همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف سلامت انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و پاکستان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

اسماعیلی افزود: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحاد‌های تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحاد‌هایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

وی همچنین گفت: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرح‌های مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم. یکی از محور‌های مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از گسترش همکاری‌های فرهنگی ایران با کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه اتخاذ کرده است. از خصلت‌های قومی، قبیله‌ای و زبانی عبور کرده ایم و به سمت تشکیل امت واحده اسلامی در حال حرکت هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟