Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@07:18:09 GMT

خادمان موکب اوقاف لرستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۳۰۲

خادمان موکب اوقاف لرستان تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی از خادمان موکب‌‌الحسین(ع) اوقاف لرستان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، همایش تجلیل از خادمان موکب‌الحسین(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان که در ایام اربعین امسال در سامرا فعالیت داشت، پنج‌شنبه، چهاردهم آذر در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان لرستان گفت: خدمت به زوار اهل‌بیت(ع) یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود و شما خادمان این سعادت نصیب‌تان شد که در ایام اربعین امسال در شهر سامرا به زائران خدمت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما خادمان از همکاران گرفته تا قاضی و افراد مسن، عزیزانی هستید که خالصانه در این مسیر قدم برداشتید و مدت ۱۸ روز به زائران در شهر مقدس سامرا خدمت کردید.

حجت‌الاسلام موسوی متقی، مدیر‌کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم، گفت: توفیق پاداشی است که خداوند متعال به بندگانش عطا می‌کند و این توفیق مسئله‌ای است که با دعا حاصل می‌شود.

وی افزود: توفیق پاداشی است که خداوند متعال از یک عمل خیر به انسان عطا می‌کند و خادمی زائران اهل‌بیت(ع) توفیقی است که نصیب شما خادمان شده است.

موسوی همچنین از فعالیت موکب اوقاف لرستان در سامرا تقدیر کرد و افزود: خادمان استان لرستان واقعاً سنگ تمام گذاشتند و با عشق و علاقه خالصانه در بحث اسکان و تهیه غذا به زائران خدمت کردند.

یادآور می‌شود، موکب اوقاف لرستان در ایام اربعین امسال با ۴۵ خادم مدت ۱۸ روز در شهر سامرا به زائران خدمت‌رسانی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی خادمین موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: اولین کاروان حج عمرهT فردا پنجم اردیبهشت از بروجرد به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدحمید مصطفایی اظهار کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع ۸ کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از بیستم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، اما تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 747202

دیگر خبرها

  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی