Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:03:38 GMT

کشف یک‌میلیاردی کالای قاچاق در دورود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۷۵۱

کشف یک‌میلیاردی کالای قاچاق در دورود

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۴۵ دستگاه چرخ‌خیاطی لبه دوز و ۲۹ دستگاه تلویزیون ال ای دی قاچاق در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی دورود، حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالا قاچاق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۵ دستگاه چرخ‌خیاطی لبه دوز و ۲۹ دستگاه تلویزیون ال ای دی فاقد مدارک گمرکی کشف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کالای قاچاق دورود نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد