Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران اعضای هیأت اجرایی ورامین برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

حسین کاغذلو در این مراسم با تأکید بر لزوم عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: رعایت قانون از طرف مجریان، برگزارکنندگان و داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید به مردم ثابت شود، مسئولان باید با عملکردشان را نه در کلام که در عمل به مردم ثابت کنند که این امر باعث برگزاری با شکوه این رویداد مهم می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد همدلی و وفاق بین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت در برگزاری با شکوه انتخابات گفت: تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت باعث می‌شود تا تمامی امور بر اساس برنامه زمان بندی و پیش‌بینی شده اجرا و در روز انتخابات، مردم بدون مشکل در صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی تأکید کرد: هیات‌های اجرایی به عنوان معتمدین مردم، بازوی ستاد انتخابات در برگزاری این رویداد مهم سیاسی محسوب می‌شوند و لازم است تا با رعایت اصل بی طرفی و رعایت قانون، زمینه لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه فراهم کنند.

در این جلسه، محسن ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، قاسم اردستانی، فاطمه وصال‌پور، نیره بخشنده، فاطمه خانی قلعه و حسین دهقان به عنوان اعضای اصلی و ابوالفضل منصوری، تهمینه بختیاری، مهدی رحیمی، زهرا عارفی زاده و مجتبی نظری به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ خود در خصوص پایان زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، اعلام کرد: «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از تمامی نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر عکس و...) خودداری کنند.»

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم