Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:57:47 GMT

مدارس بوکان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۱۵۷

مدارس بوکان تعطیل شد

رئیس آموزش و پرورش بوکان گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا، شرایط جوی نامساعد و بروز مشکلات عدیده در این حوزه، مدارس بوکان تعطیل شد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوکان، بر اساس اطلاعیه این اداره سلیمان مام عزیزی گفت: برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا مدارس تمام مقاطع تحصیلی این شهرستان روز شنبه تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع آنفولانزا، درخواست مدیران مدارس و سرما خوردگی تعداد زیادی از دانش‌آموزان، روز شنبه شانزدهم آذر ماه 98 کلیه مدارس مقاطع سه گانه شهرستان بوکان تعطیل اعلام شد.

گفتنی است خبر فوت دختر هفت ساله در ارومیه اواخر هفته گذشته، واکنش‌های زیادی در بین والدین داشته، اما آموزش و پرورش شهرستان ارومیه هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز درباره آمار فوتی ها به علت بیماری آنفولانزا طی چند هفته گذشته را سه نفر اعلام کرد و افزود: البته با کاهش 70 درصدی بستری های در سطح استان با این بیماری، پیش بینی می شود به زودی بساط آنفولانزا از استان جمع شود.

تهران| وزیر بهداشت در گفت‌و‌گوبا تسنیم: تعطیلی مدارس هیچ ارتباطی با آنفولانزا ندارد15 مورد مشکوک به ویروس آنفولانزا در خراسان شمالی جان باختنددر پی شیوع آنفولانزا؛ مدارس سیستان و بلوچستان تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است

مدارس تکاب هم هفته گذشته روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل شیوع آنفولانزا تعطیل اعلام شده بودند.

فرماندار شهر تکاب در این باره به رسانه ها گفت: طبق بررسی‌ها در این شهر، حدود 108 بیمار مشکوک مبتلا به آنفولانزا وجود داشت که بیماری 19 نفر آنها در آزمایش‌ها مثبت اعلام شده است.

به گزارش تسنیم؛ آنفولانزا اسم ناآشنایی برای ایرانیان نیست، بیماری که هر سال با شروع فصل سرما به سراغ خانواده‌ها می‌آید و علائمی بسیار شبیه سرماخوردگی دارد.

از تفاوت های این بیماری با سرماخوردگی می توان به شروع حاد آنفولانزا اشاره کرد ولی سرماخوردگی تدریجی است. در آنفولوانزا سرفه، درد عضلانی و خستگی مفرط بسیار بیشتر از سرماخوردگی است.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟