Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در حساب توییتری خود نوشت: «متاسفانه ۱۱هموطن مظلوم کردمان که درشادی یک زندگی جدید، گردهم آمده بودند با انفجار گازکشته، تعدادی نیزمجروح شدند. به عنوان سخنگوی دولت به هموطنان کرد وخانواده‌ آنان تسلیت می‌گویم.»‌

یک روز عزای عمومی در کردستان   |   اسامی کشته شدگان

روز گذشته در پی آتش سوزی در یک تالار عروسی در شهر سقزکردستان متاسفانه ۱۱ نفر از هموطنان جان باختند کهشامل پنج کودک، پنج زن و یک مرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسین خوش اقبال،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۳۸ تن دیگر نیز مصدوم شده‌ و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

استاندار کردستان که دیشب در پیام تسلیت خود روز جمعه را در این  استان عزای عمومی اعلام کرد، صبح امروز به منظور بررسی ابعاد و آخرین وضعیت حادثه انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی و دیدار با خانواده های جانباختگان و مصدومان این حادثه عازم شهرستان سقز شد.

کد خبر 468070 برچسب‌ها استان کردستان دولت علی ربیعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان دولت علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز