Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آرسنال از شرایط نامناسب توپچی ها می گوید.

طرفداری- با رفتن اونای امری و آمدن فردی لیونبرگ به طور موقت نیز شرایط آرسنال تغییری نکرده است و توپچی ها در خانه مغلوب برایتون شدند.

به گزارش Reuters، هکتور بیرین بعد از شکست مقابل برایتون گفت:

احساس می کنم که هر کاری می کنیم درست از آب در نمی آید. تیم بهترین عملکرد خودش را به نمایش می گذارد، موقعیت خلق می کنیم، خوب دفاع می کنیم اما به نظر می رسد که برای گلزنی نیاز به موقعیت های بسیار بیشتری داریم و سایر تیم ها با تمام شانس های شان به ما گل می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیریش این شرایط سخت است. باید ادامه دهیم و مطمئنم که نتایج از راه می رسند.

بیرین در ادامه افزود:

فوتبال برخی مواقع شبیه زندگی است. شما وارد بالا و پایین هایی می شوید. فردی (لیونبرگ) این هفته کمک زیادی به تیم کرد و انرژی زیادی در رختکن گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏