Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، صبح امروز نهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، سردار پاسدار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سردار پاسدار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، علیرضا بیگدلی رئیس بسیج اساتید استان زنجان و جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌های استان زنجان برگزار شد.

به گزارش آنا، در این مراسم از مادر شهید مجید شهریاری دانشمند هسته ایران اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر حاتمی شهید مجید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد