Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبنا، فرهاد حنیفی  درباره آخرین وضعیت ۵ بانک ادغامی قوامین، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه کوثر، اظهار داشت: طبق مصوبات کمیته راهبری در حال حاضر بین ۶۰ تا بیش از ۹۵ درصد از سهام این بانک‌ها  از طریق سازمان بورس اوراق بهادار به بانک سپه منتقل شده است.

وی افزود: همچنین در چند ماه اخیر زمینه انتخابات هیات مدیره فراهم و این انتخابات برگزار شد و هیات مدیره‌ای که در این بانک‌ها مستقر شدند با هماهنگی بانک سپه و مراجع ذی صلاح و براساس فرآیندی که برای سایر بانک‌ها بود انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارتی بانک مرکزی ادامه داد: از نظر اقداماتی که در حال انجام است، بیش از ۹۰ درصد دارایی‌های غیرپولی نظیر املاک، ساختمان‌ها و ... قیمت گذاری شده و در بخش دارایی‌های پولی نیز اقدامات اولیه انجام شده و منتظر صورت‌های مالی حسابرسی شده هستند و از نظر صحت عملیات هم محاسبات این عملیات درحال انجام است.

به گفته حنیفی، با توجه به اینکه هر کدام از این بانک‌ها نیروهای خاص خود را دارند و بحث ادامه کار این نیروها و محرمانگی اطلاعات اهمیت زیادی دارد این موضوع هم در حال طراحی است و هماهنگی‌های مربوط به تدوین شیوه نامه انجام شده است.

وی درباره روند کاهش تعداد شعب این بانک‌ها توضیح داد که براساس تفاهم اولیه کاهش ۱۰ درصدی تعداد شعب هریک از این بانک‌های مشمول ادغام در دستور کار بوده که در حال انجام است و انتظار می‌رود این بانک‌ها تا پیش از نهایی شدن ادغام اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: همچنین قرار است پس از تکمیل کار کارشناسی، قیمت سهام  این بانک‌ها  مشخص و مبنای تسویه حساب قرار ‌گیرد، البته برای آخرین گروه باقی مانده و سهامداران عمده می‌توانیم تا پایان سال شاهد تحقق این موضوع باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی ادغام بانک ها شعب بانکی فرهاد حنیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران