Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی همیشه ضد استکبار، ضد استبداد، آرمان‌گرا و انقلابی بوده و با این ویژگی ها شناخته می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطانیه با توصیه نمازگزاران به رعایت به تقوای الهی و پرهیز از گناه، کسب رضایت خداوند را در سایه کسب رضایت والدین دانست و اظهار کرد: هر کس والدینش از او راضی باشند خداوند نیز از او راضی خواهد بود و هر کس پدر و مادرش از او ناراضی باشد خداوند نیز از او ناراضی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تحلیل انواع جنگ‌های دشمنان اعم از نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، حمله به افکار، اراده‌ها و باورها را نوع دیگر جنگ‌ها دانست و با بیان اینکه در این جنگ فکر، ذهن و باورها مورد تهاجم قرار می‌گیرد، افزود: اگر دشمن بخواهد در جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی پیروز شود، ابتدا ذهن و افکار مردم را فتح می‌کند.

امام جمعه سلطانیه با بیان در جنگ افکار و باورها، سه نقطه مورد تهاجم و تخریب دشمن واقع می شود که اولی نقطه اصلی نظام که همان اسلام و ولایت و ارزشهای اسلامی است و دومی، ساختار نظام خصوصا نهادهای انقلابی همچون سپاه و بسیج و شورای نگهبان و سائر نهادهای انقلابی و سومین نقطه کارکرد نظام و تردید در عملکردها و دستاور هاست، افزود: در سایه رهنمودهای ولی فقیه و هوشمندی مردم، دشمن در این جنگ ناکام مانده و حضور مردم در راهپیمایی های حوادث اخیر نشانگر شکست دشمن در جنگ باورها و اراده هاست.

حسینی نسب با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید مشکلات و نقاط ضعف را انکار کند و همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف چهل سال انقلاب را یکجا دیده اند، افزود: پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف از دستاوردهای نظام اسلامی است و فراموش نشود که این دستاوردها با ۸ سال جنگ و تحریم ها و توطئه ها همراه بوده و در چهل سال گذشته همه چیز بر علیه ما بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت مالیات و با بیان اینکه مالیات شریان اقتصادی کشور و از  عوامل کاهش وابستگی به نفت است و باید از متمولین دریافت شود و اما از اقشار پایین دریافت می شود، گفت: تبعیض در دریافت مالیات یک عامل در عدم پرداخت مالیات است.

حسینی نسب با بیان اینکه طبق قانون مشمولین مالیاتی و استثنا شدگان مشخص هستند، با طرح این سوال که معافیت مالیاتی بازیگران بر چه اساسی است در حالی که هم درآمدهای بالایی دارند و هم جز تعدادی اندک،  اکثر آنان پایبند به اسلام و انقلاب و دوستدار کشور نیستند و کشف حجاب و بدحجابی یک نمونه آن است و حتی فرزندشان را در خارج از کشور بدنیا می آورند ، تصریح کرد: معافیت مالیاتی بازیگران سیاسی است و با هدف جلوگیری ابراز پیشمانی آنان از حمایت از دولت است.

خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۱۶ آذر سالروز کشتار دانشجویان معترض به حضور آمریکا در دانشگاه در سال ۱۳۳۲ و روز دانشجو افزود: جنبش دانشجویی همیشه ضد استکبار، ضد استبداد و آرمانگرا و انقلابی بوده و با این ویژگی ها شناخته می شود.

حسینی نسب با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی از مراجع تقلید و همچنین سالروز شهادت آیت الله دستغیب نماینده امام و امام جمعه شیراز و سومین شهید محراب نماز جمعه گفت: تقویت و پیشتیبانی از ولایت فقیه از ویژگی های این دو عالم انقلابی بود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به هجرت حضرت معصومه (س) به قم و تسلیت سالروز وفات آن حضرت، به تبیین معنای انواع هجرت پرداخت و با بیان اینکه هجرت یا مکانی و ظاهری است و یا معنوی و باطنی و بهترین نوع آن، هجرت از گناه به اطاعت و فرمانبری از خداست، گفت: هجرت حضرت معصومه (س) هم هجرت بسوی ولایت و به عشق دیدار امام رضا علیه السلام بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو جنبش دانشجویی آمریکا اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا