Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صومعه‌سرا انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، جلسه انتخاب هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه‌سرا، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، معاون عمرانی فرمانداری، دادستان، رئیس اداره ثبت احوال صومعه‌سر، اعضای هیأت نظارت و ۳۰نفر از معتمدین محلی در محل فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صومعه‌سرا انتخاب و معرفی شدند.

 

سیدیاسربذله با۲۱رای، عبدالرضا جوهری با۲۰رای، مرتضی ذوقی با۱۵رای، مرتضی رضایی با۱۳رای، محرم علی حسن بیگی با۱۳رای، سجاد حق پرست با ۱۳رای، سیدرقیه ایرانی با۱۳رای و امین فرزان با۱۲رای جزء هشت نفر اصلی هیئت اجرایی شدند.

 

همچنین حمید رحیمی با ۱۲رای، قاسم علینژاد با۱۱ رای، احمد صدیق عربآنی با۱۱رای، ابراهیم کلانتری با ۹ رای و گلعلی عمو با ۹ رای جزء پنج نفر علی‌البدل انتخاب شدند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد انتخابات مجلس انتخابات فعالیت های مسجدی انتخابات کانون های مساجد هیئت اجرایی انتخابات هیئت اجرایی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود