Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@02:15:44 GMT

فرهاد کاظمی به دنبال فرار از اخراج از بادران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۰۳۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، بادران در سه دیدار اخیر به هیچ پیروزی دست نیافته، دو شکست و تنها یک تساوی رهاورد این تیم تهرانی از سه بازی قبل خود می باشد و این در حالی است که در این سه دیدار، تنها دو گل زده داشته و شش بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، ضمن این که در ثبت کلین شیت نیز ناکام بودند. آخرین پیروزی بادران به هفته ی دوازدهم و جدال با خوشه طلایی بر می گردد که با پیروزی یک بر صفر این تیم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، بادران در هشت بازی اخیر تنها یک پیروزی به دست آورده و آخرین پیروزی خارج از خانه اش نیز به هفته هفتم برابر قشقایی بر می گردد و باید دید این تیم که به تازگی با جذب دو بازیکن جدید، حمیدرضا علی عسگری و حسین کریمی، تقویت شده، قادر به کسب نتیجه مطلوب برابر سپیدرود و شکستن طلسم ها و از بین بردن رکوردهای منفی خود خواهد بود یا خیر.

بازی با سپیدرود آخرین فرصت فرهاد کاظمی روی نیمکت بادران خواهد بود. عدم کسب نتایج مطلوب سبب شده تا مدیران بادران به فکر تغییر نیمکت خود بیفتند و باید دید در پایان بازی با سپیدرود، دکتر قربانیان چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهاد کاظمی بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش

پرسپولیس بار دیگر یک اخراجی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس که در کورس قهرمانی با استقلال قرار دارد، برای دومین هفته پیاپی شاهد اخراج یکی از بازیکنان کلیدی و محوری خود بود.

بعد از اخراج کاپیتان امید عالیشاه در ۱۵ دقیقه پایانی بازی حساس با سپاهان، امروز در هفته بیست و ششم هم پرسپولیسی‌ها در قائمشهر یک کارت قرمز را تجربه کردند و این مرتبه نوبت سروش رفیعی بود تا توسط بنیادی‌فر داور مسابقه اخراج شود‌.

سروش رفیعی در حالی که یک کارت زرد داشت، با خطای بی مورد کنار خط روی بازیکن نساجی، کارت دوم را هم دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

به این ترتیب پرسپولیس سروش رفیعی هافبک طراح و تکنیکی خود را در بازی مقابل هوادار تهران در اختیار نخواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)