Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:53:45 GMT

اتحاد و همدلی، دشمنان عرصه اقتصادی را شکست می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۳۰۴

اتحاد و همدلی، دشمنان عرصه اقتصادی را شکست می‌دهد

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر شاهد دشمنی دشمنان ایران اسلامی در عرصه سیاسی و فرهنگی بوده است.

به گفته وی، در زمان حاضر نیز شاهد دشمنی دشمنان در عرصه اقتصادی است و اگر راه را به درستی تشخیص دهیم به حتم با اتحاد و همدلی آنان را شکست خواهیم داد که باید به قدرت و نصرت خداوند نیز ایمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا و اروپائیان همیشه با ایران اسلامی دشمن بوده اند و هیچگاه نیز دلسوز این ملت نیستند.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: ۴۰ سال بهترین تجربه در زمینه دشمنی با دشمنان را داشتیم و آنان هیچگاه حاضر به ارائه علم و دانش و تکنولوژی روز دنیا به ایران نیستند.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی باید به دنبال استفاده از توانایی داخلی و به دنبال فناوری های بروز بدون اتکا به دشمنان خارجی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ۱۵ آذر را سالروز حمله سربازان روس به حرم مطهر امام رضا(ع) دانست، گفت: با این اقدام لکه ننگینی را در دامن خود برجا گذاشتند.

حجت الاسلام خاتمی امروز را سالروز وفات حضرت معصومه(س) بیان کرد و افزود: از برکات هجرت که توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) بنیانگذاری شد، وجود این بانوی بزرگوار در شهر قم است که امروز خاستگاه تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) بوده و دلهای مشتاقان مومن جذب آن شده است.

وی ۱۶ آذر را روز دانشجو در تقوم فرهنگ عمومی ایران دانست و تاکید کرد: دانشجویان در این روز در اعتراض به حضور نیکسون رییس جمهوری وقت آمریکا در ایران علیه استکبار، استبدا و استعمار قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دانشجویان ذخایر این ملت هستند و مقدرات کشور به دست آنان بوده و امروز سعادت و پیروزی ایران اسلامی در نتیجه اقدامات دانشجویان قبل از انقلاب رقم خورده است.

حجت الاسلام خاتمی ۱۸ آذر ۵۹ را سالروز شهادت سرتیپ خلبان احمد کشوری بیان کرد و افزود: در همین روز در سال ۶۰ پایگاه نماز جمعه ایلام توسط دشمنان مورد حمله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقاومت کردن هزینه می خواهد اما در عین حال شیرین و غرور آفرین است، اظهار داشت: عقب نشینی نیز موجب ذلت و خواری می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ۱۸ آذر سال ۷۰ مجامع بین المللی عراق را عامل تجاوز جنگی اعلام کرد و همه همدستان در جنگ تحمیلی این کشور علیه ایران به این مهم اعتراف کردند.

حجت الاسلام خاتمی از کسبه و بازاریان خواست شرط انصاف را در بازار رعایت کنند و عدم افزایش قیمت ها را منوط به وجود بازرسان نکنند.

برچسب‌ها علی خاتمی نماز جمعه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی خاتمی نماز جمعه زنجان علی خاتمی نماز جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند