Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@20:14:42 GMT

کروکی‌های دستی پلیس حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۸۴۵

سردار سید کمال هادیان فر در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در راستای هوشمند سازی نیروی انتظامی، پلیس راهور نیز اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده است که یکی از این اقدامات الکترونیکی شدن کروکی‌های پلیس است.

وی با بیان این که در حال حاضر کروکی‌ها به شکل دستی ثبت می‌شود، اظهار کرد: از مدتی قبل برنامه‌ای را در پلیس راهور اجرا کردیم که براساس آن بتوانیم کروکی‌ها را به شکل الکترونیکی ثبت کنیم این طرح در حال حاضر در مرحله آزمایشی و اجرای پایلوت است و در صورت رفع معایب و مشکلات به زودی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیان فر در باره اینکه اجرای پایلوت کروکی‌های الکترونیک در کدام شهر انجام می‌شود، افزود: ما نرم افزار مربوط به کروکی‌های الکترونیک را بر روی 10 دستگاه دست افزار( تبلت) نصب کرده و در اختیار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران بزرگ قرار داده‌ایم اما به زودی با رفع معایب و انجام پشتیبانی‌های فنی این طرح را در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، الکترونیکی شدن کروکی‌ها علاوه بر کاهش احتمال خطا، سبب افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و ارائه خدمات نیز خواهد شد و علاوه بر آن، تبادل اطلاعات میان پلیس و سایر بخش‌ها نظیر بیمه نیز تسهیل می‌شود.

وی در مورد اعتبارات این طرح نیز گفت: پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبارات این طرح انجام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد