Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر زنجان، با تاکید بر عقب رانده شدن دشمن در عرصه سیاسی گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام از راه‌کار‌های مختلف استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان  به هجمه همه جانبه دشمن در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: شناختن راه و همراهی و همدلی از راه‌کار‌های فائق آمدن بر نقشه‌های دشمن در بخش اقتصاد است و فرمان‌برداری از ولی فقیه را از راه‌های حل مشکلات موجود در حوزه اقتصاد دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می‌کند، ادامه داد: طی چهل سال گذشته دشمن همه همت خود را در این راستا به کار برده و تجربه ثابت کرده است که دشمن هیچ وقت ساکت نخواهد نشست.

امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۵ آذر سالروز به توپ بسته شدن حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام را یادآور شد و اظهار کرد: این تاریخ، روز ننگینی برای اشغالگران ایران در آن مقطع به شمار می‌رود.

امام جمعه زنجان وفات حضورت معصومه را یکی دیگر از ایام تاریخی این روز‌ها دانست و افزود: انتخاب شهر قم، به عنوان بزرگ‌ترین پایگاه نشر و ترویج تشییع از برکات هجرت حضرت معصومه (ع) به ایران است.

او هم چنین ۱۸ آذر، سالروز شهادت شهید احمدی کشوری را یادآور شد و گفت: این شهید بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس جزو نیرو‌های اثرگذار و غرورآفرین بود.

 

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زنجان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است