Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:03:05 GMT

مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۴۳۴

مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان بایان اینکه مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود و مسؤولان باید بدانند که آمریکا دنبال دوستی با ما نیست گفت: در حوادث اخیر، دشمنی و شیطنت آمریکا به نمایش گذاشته شد و دست آمریکا در این جنایت‌ها کاملاً هویدا بود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام‌ غلامحسین مهدوی‌ نژاد، امام جمعه موقت سمنان، ظهر امروز15 آذر در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به دشمنی و توطئه‌های پیاپی آمریکا علیه ایران گفت: برخی معتقد هستند که اگر برابر آمریکا نرمش داشته باشیم و نجوای مذاکره سر دهیم، مشکلات رفع می‌شود؛ اما آمریکا دنبال دوستی با ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خصیصه استکبار همین بوده که دنبال قدرت‌طلبی است متذکر شد: در حوادث اخیر، دشمنی و شیطنت آمریکا به نمایش گذاشته شد و دست آمریکا در این جنایت‌ها کاملاً هویدا بود.

مهدوی‌نژاد با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سردمداری آمریکا یادآور شد: در پی افزایش قیمت بنزین که با اعتراضاتی همراه بود، دشمنان توطئه‌های بیشتر را در سر پرورانده و به فکر عملی کردن نقشه‌های شوم بودند که با اقتدار سپاهیان، فداکاری بسیجیان و حزب‌الله و هوشمندی مردم، بساط آنان برچیده شد.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه آنها جای همدردی با شهدا و محکوم کردن جنایتکاران، با ضد انقلاب و سران اروپا و آمریکا همراه شده و به فکر تخریب اموال عمومی بودند تا آبروی نداشته خود را بیش از پیش نزد ملت ما ببرند افزود: مردم ما همچون همیشه هوشیار بوده و این دسیسه و توطئه نیز با اقتدار نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در کمتر از 72 ساعت جمع شد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز هم کشور نیازمند درایت دانشجویان در قبال توطئه دشمنان است و این قشر باید هوشیار باشند تا استکبار جهانی که از ایران مأیوس شده دوباره هوای برگشتن نداشته باشد.

به گفته وی؛ ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروری است که در این راستا همه ما نسبت به افراد جامعه خود مسؤول هستیم و مال‌اندوزی و تلاش برای منفعت فردی خویش، روش خوبی نیست و باعث شکاف طبقاتی می‌شود.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه سرمایه‌داری در جامعه ما نفوذ کرده است، یادآور شد: لازمه مقابله با ترویج این سبک زندگی اشتباه، روی آوردن به تقواست.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر همه انسان‌ها در وهله نخست در قبال اعمال و رفتار خود و سپس در قبال دیگران و مسؤولیتی که به آنان واگذار می‌شود، وظیفه خطیری دارند، گفت: در سبک زندگی دینی، انسان خود را نسبت به همه بدهکار می‌داند؛ نه طلبکار و از این‌رو، برای بهبود زندگی دیگران تلاش می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان مذاکره مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر