Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:12:48 GMT

مسؤولان انتخابات جوابگوی شبهات نامزدها باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۳۷۲

مسؤولان انتخابات جوابگوی شبهات نامزدها باشند

امام جمعه اردستان گفت: مسؤولان اجرایی انتخابات تمامی مسائل را پاسخگو باشند تا هیچ گونه شبهه‌ای برای هیچ نامزدی وجود نداشته باشد.

به گزار ش خبرگزاری فارس از اردستان، حجه الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان گفت: مسؤولان کاری نکنند که مردم به نظام و انقلاب بدبین شوند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز دانشجو تصریح کرد: دانشجویان باید محوری برای رشد و صلاح کشور باشند و سر قلم خود که نوک پیکان سلاح آن‌هاست به سوی استکبار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر نقشه دشمن بود، عنوان کرد: دشمنان نقشه دارند در جامعه تفرقه بیندازند و در این راستا هیچ حد و اندازه ای نمی‌شناسند اما هرگاه این انقلاب با چالشی مواجه شده مردم به داد آن رسیده‌اند.

دهشیری تصریح کرد: مسؤولان اجرایی انتخابات تمامی مسائل را پاسخگو باشند تا هیچ گونه شبهه‌ای برای هیچ نامزدی وجود نداشته باشد.

وی افزود: در این ایام بازار شایعات و تهمت ها در رابطه با نتایج انتخابات وجود دارد که با پاسخگویی مسؤولان به مردم تمامی این شبهات برطرف میشود.

امام جمعه اردستان در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که برای مجلس ثبت نام می‌کنند بدانند در چه مسیر مهمی قدم می‌گذارند و بدانند با چه هدفی وارد این عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/63094/م20/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دشمنان امام جمعه جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد