Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی،امام‌جمعه سلفچگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی مؤمنان اظهار کرد: بدون توجه به امام و پذیرفتن ولایت امام زمان تقوا معنا پیدا نمی‌کند؛ به همین جهت ما در کنار یاد خداوند که حقیقت تقواست باید به یاد، ولی الله هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نباید از امام زمان غفلت کنیم و کسی هم که به یاد آن حضرت باشد طبیعتاً خودش را برای یاری ایشان آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام کتابچی ضمن تسلیت ایام عزاداری کریمه اهل‌بیت (س) بیان داشت: خداوند توفیقی به ما داده تا در زمان رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) هم‌جوار بارگاه ملکوتی این حضرت باشیم.

او بابیان این‌که عمده برکات قم از وجود مقدسه فاطمه معصومه (س) است، ابراز داشت: عزیزان زندگی در شهر و استان مقدس قم از جهتی نعمت بسیار بزرگی است و از طرف دیگر مسئولیت بزرگ‌تری دارد.

امام‌جمعه سلفچگان افزود: توقع از کسانی که در قم و همسایگی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مرکزیت حوزه‌های علمیه زندگی می‌کنند بیشتر است و قطعاً در قیامت هم از این نعمت و مسئولیت سؤال می‌شود.

او در ادامه به مسائل روز جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب دومرتبه در ماه گذشته به آن اشاره کردند این بود که اگر مسئولین امر کاری نکنند یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های ما بحران جمعیت خواهد شد.

حجت‌الاسلام کتابچی ادامه داد: ایشان از سال ۹۱ نسبت به این خطر تذکر دادند، با این وجود که بسیاری از متدینین و افراد انقلابی به این توصیه توجه کردند هنوز خطر بحران وجود دارد.

او تصریح کرد: شعار فاسد فرزند کمتر زندگی بهتر یکی از ظلم‌های بزرگ به امت اسلامی بود که متأسفانه در دهه‌های گذشته اجرایی شد.

امام‌جمعه سلفچگان طرح مدیریت مصرف سوخت را مورد توجه قرار داد و گفت: یک انتقادی هم نسبت به نحوه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت وجود دارد و به صراحت عرض می‌کنم اگر خیانت نباشد جهالت آشکار است؛ زیرا بازهم تشویق به عدم رشد جمعیت دارد و در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ چراکه هر چه تعداد جمعیت خانوار بیشتر باشد مبلغ کمتری را به‌عنوان یارانه معیشتی پرداخت می‌کنند.

او عنوان کرد: وقتی به خانواده یک‌نفری ۵۵ هزار تومان باید پرداخت شود پس به خانواده پنج‌نفری باید ۲۷۵ هزار تومان پرداخت کنند، ولی اعلام کردند ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می‌شود یعنی جمعیت بیشتر را دولت محترم مبلغ کمتری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟