Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@02:26:05 GMT

محکومیت انتقال رهبر شیعیان نیجریه به زندان کادونا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۸۳۸

محکومیت انتقال رهبر شیعیان نیجریه به زندان کادونا

گروه بین الملل – جنبش اسلامی نیجریه، انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر این جنبش و همسر وی به زندان مرکزی کادونا را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تی وی 360 نایجریا، جنبش اسلامی نیجریه (IMN) انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش از بازداشتگاه به زندان مرکزی ایالت کادونا را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای که از سوی «ابراهیم موسی» سخنگوی این جنبش صادر شد، آمده است که شیخ زکزاکی و همسرش باید به بیمارستانی که  تجهیزات لازم برای رسیدگی به آن‌ها را داشته باشد، منتقل شوند.

در این بیانیه تأکید شده است که تعدادی از بازماندگان حملات خشونت بار سال 2015 به شیعیان این کشور، در همین زندان بر اثر کمبود امکانات پزشکی جان خود را از دست دادند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما شدیدا هرگونه تلاش برای تشدید فشار بر شیخ زکزاکی و همسرش که هردو از نظر سلامتی وضعیت وخیمی دارند را محکوم و درخواست خود مبنی بر آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها را تکرار می‌کنیم و هرگز از این خواسته قانونی خود کوتاه نمی آییم و تسلیم نمی‌شویم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا شیخ زکزاکی نیجریه کادونا شیعیان نیجریه جنبش اسلامی نیجریه زندان بازداشتگاه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه

به گزارش همشهری آنلاین، «طه جهاد» سخنگوی جنبش حماس، عصر امروز (چهارشنبه)، ادعای روزنامه لبنانی «اللواء» درباره انتقال مقر حماس به سوریه را تکذیب کرد.

روزنامه لبنانی اللواء به‌تازگی با انتشار گزارشی مدعی شده بود حماس از دمشق خواسته تا مقر خود را به سوریه منتقل کند و «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه این درخواست را رد کرده است.

سخنگوی جهاد اعلام کرد: «ضمن تشکر از تمام کشورهای عربی که آنان را پناه ملتمان و حامی آرمان خود می دانیم؛ اما آنچه روزنامه لبنانی اللواء دیروز (سه‌شنبه-۲۴ آوریل) درباره درخواست جنبش برای انتقال به سوریه منتشر کرده، تکذیب می‌کنیم. جنبش [حماس] نه از کشور برادر سوریه و نه دیگر کشورها چنین درخواستی نداشته است.»

این ادعا در حالی در روزنامه اللواء منتشر شده است که اخیرا برخی رسانه‌های دیگر نیز مدعی شده بودند حماس قصد انتقال مقر خود از قطر به ترکیه را دارد.

یک منبع در حماس روز گذشته در گفت‌وگو با «العربیه» گفت که حماس مقر خود را از قطر تغییر نخواهد داد.

کد خبر 847085 منبع: فارس برچسب‌ها قطر خبر ویژه سوریه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !