Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت‌ها در دو مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بود، اسب گل‌یار جاهد اول شد و عناوین دوم و سوم را اسب‌های آتلار و آرای‌گزل از آن خود کردند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ در دور دوم برگزار شد که در آن اسب‌های نیودنسر، آی‌قیز و سیرانوش به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب سوپرماریو قهرمان دور سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در روز دوم هفته چهارم این مسابقات در گروه اسب‌های تروبرد دوساله کلاس Maiden بود؛ اسب بست می سلکشن عنوان دوم این کورس را به خود اختصاص داد و اسب شایراد به عنوان سوم بسنده کرد.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم مسابقات این روز شاهد رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden بودند که با قهرمانی اسب بلک ولف به پایان رسید و در پی او اسب‌های کاپولا ۲ و ترلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود اسب بلک‌ویند زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام قهرمانی رسید، عنوان دوم از آن اسب شیرین شد و اسب اریس نیز مقام سوم این دور را کسب کرد.

هج‌کروز، توی استوری و دیانا اسب‌های برتر دور پایانی این مسابقات در گروه اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بودند که با کسب عناوین برتر، زنگ پایان هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس را به صدا درآوردند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت. 

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای