Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه و بسیج به‌‌‌طور حتم برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به دولت و مجلس کمک می‌کنند. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت اظهار داشت: از آنجایی که سپاه جزئی از مردم، مسجد و روحانیت بوده و ارتباط میان آنها جدا نشدنی است لذا تودیع و معارفه فرماندهان سپاه را در کنار مردم و در مساجد برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک 16 آذر و روز دانشجو بیان کرد: 16 آذر روز مبارزه دانشجویان ایرانی با سلطه جهانی و مستکبران است لذا در چنین روزی دانشجویان کشور پس از ورود رئیس‌جمهور آمریکا دست به اعتراض زدند و در همین راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه رفع مشکلات مردم و کشور در کنار همراهی با سایر مسئولان است تصریح کرد: مجموعه سپاه به کمک تمام مسئولان در نظام می‌شتابد تا از این طریق مشکلات کشور و مردم حل شود و همراهی و مساعدت با تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها از وظایف محوله به سپاه پاسداران است.

سمنان| معنویت افزایی باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه باشد22 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در اسدآباد توسط سپاه ساخته می‌شودفرمانده سپاه کردستان: مردم کاندیدای "سالم و توانمند" برای مجلس انتخاب کنند

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه هر جایی از کشور که مشکلی وجود داشته باشد سریعاً در محل حاضر می‌شود تا مشکلات موجود را حل کند خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه است که هر مشکل و تهدیدی که باعث به‌خطر افتادن کشور و نظام شود را به کمک مردم رفع کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش سپاه در تأمین امنیت کشور و رفع آشوب‌های اخیر عنوان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) اگر بسیج و سپاه نبودند معلوم نبود وضعیت انقلاب چه می‌شد و فتنه‌گران آسیب‌های جدی به کشور و مردم وارد می‌کردند.

وی با بیان اینکه گرانی پس از سهمیه‌بندی بنزین موجب ایجاد نگرانی بین مردم شده است ابراز داشت: این موضوع نگرانی جامعه را در پی داشته و سپاه و بسیج به‌‌‌طور حتم نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به دولت و مجلس کمک می‌کنند.

انتهای پیام/613/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعلام برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری، اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده توسط وزارت نیرو در سطح کشور، مشترکین بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصارف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی و …. برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه ناترازی در حوزه تولید و مصرف برق وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش رو برنامه ریزی و اجرا شود و این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

لهونیان در ادامه تصریح کرد: برای این که در پیک بار تابستان بتوانیم با مدیریت مصرف به خوبی از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکین به‌ویژه در بخش صنعت هستیم و رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بر این است که با استفاده از نظر صاحبان صنایع و بررسی پیشنهادات آنها با هماهنگی مناسب گذر موفقیت آمیزی از دوران اوج مصرف داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در دوره زمانی ۱ خرداد الی ۳۱ شهریور و از ساعت ۸ الی ۲۴، صاحبان صنایع بایستی یک روز در هفته میزان مصرف برق خود را تعدیل کنند و به جای آن در روز جمعه فعالیت داشته باشند.

ایشان در ادامه به مشترکین بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: موضوع بعدی مشترکین بخش کشاورزی و انشعاب پمپاژهای آب و چاههای کشاورزی است که با همکاری ۵ ساعت روزانه ( از ساعت ۱۲ ال ۱۷ مصرف برق نداشته باشند) بقیه ساعات مصرف برق این دسته مشترکین بصورت رایگان حساب میشود و علاوه بر آن مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

وی در خصوص مشترکین اداری هم اظهارداشت: دستگاههای اجرایی و دولتی حتما بایستی در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند در غیر این صورت برق آنها قطع خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص «مولدین خود تامین» هم برنامه داریم و مشترکینی که مولد برق و یا ژنراتور دارند می توانند با مشارکت در این برنامه بخشی از برق خود را تامین کرده و به کاهش بار شبکه هم کمک کنند و در این راستا مشوق هایی برای آنهادر نظر گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903423

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است