Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سهراب بختیاری‌زاده جمعه شب پس از برد تیمش مقابل تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببریم و پیروز میدان شویم؛ ما ۲ هفته خوب را پشت سرگذاشتیم و سعی می‌کنیم در تمرینات نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هفته قبل در بازی با گل ریحان البرز می‌توانستیم پیروز میدان شویم، افزود: برای بهبود شرایط تیم محکوم به برد بودیم که خوشبختانه عملکرد بازیکنان بسیار خوب و امیدوارکننده بود و بعد از هفته‌ها چهره واقعی استقلال خوزستان را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری زاده با بیان اینکه شرایط تیم بهتر شده و تلاش ما کسب  امتیاز در هر بازی است، گفت: استقلال خوزستان اکنون به یک شخصیت تیمی خوب رسیده و برای تداوم آن باید در تمرینات بیشتر تلاش کنیم. 

وی ادامه داد: ما امروز در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، امیدوارم بتوانیم در شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته باشیم و قدر فرصت های خود را بیشتر بدانیم.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص بازی تیمش مقابل خوشه طلایی گفت: بازیکنان ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و معتقدم در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم و باید برای جبران آن بیشتر تلاش کنیم، افزود: باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم.

بختیاری زاده ادامه داد: هنوز شرایط خوبی در جدول نداریم البته قصد داریم در نیم فصل دوم با جذب بازیکن ضمن تقویت تیم خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

وی گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که بعضی از آنها در لیگ برتر بازی کرده‌اند اما در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را در زمین نداشتند، انتظار داریم هواداران بیش از گذشته از ما حمایت کنند تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه با برتری چهار بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست