Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسراییل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز جمعه در ایتالیا با سرگئی لاوروف، همتای روس خود دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.

اخبار سیاسی - کاتص در این دیدار گفت: نیرو‌های ایرانی باید از سوریه خارج شوند. ما به مقابله با استقرار نیرو‌های ایرانی در مرز‌های خود ادامه خواهیم داد.

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: در حملات خود به نیرو‌های ایرانی با روسیه هماهنگ هستیم تا از صدمه به نظامیان روس در سوریه جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزافه گویی‌های کاتص درحالی مطرح می‌شود که وی پیشتر نیز خواستار ایجاد جبهه عبری – عربی به رهبری آمریکا در منطقه برای ایجاد تهدید نظامی علیه ایران شده بود.

با این وجود، منابع صهیونیست بار‌ها بر ناتوانی این رژیم در مقابله نظامی با ایران تاکید کرده اند. پیشتر بنی گانتز، رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود بهتر است از راهکار دیپلماتیک برای مهار ایران استفاده شود!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران رژیم صهیونیستی روسیه سرگئی لاوروف وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین