Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:04:24 GMT

ثبت نام بیش از 9 هزار نفر تا پایان روز ششم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۱۸۹

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: نام نویسی ۹ هزار و ۸۰۶ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان ششمین روز قطعی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نام نویسی قطعی ۹ هزار و ۸۰۶ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان ششمین روز ثبت نام در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیداسماعیل موسوی در نشست خبری افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۳ داوطلب زن و بقیه هم مرد هستند و نسبت ۱۱ درصدی بانوان و ۸۹ درصدی آقایان در مجموع داوطلبان همچنان به قوت خود باقی است.

وی ۲۷ درصد کل داوطلبان انتخابات مجلس را ایثارگران، ۱۱ درصد را بانوان، ۲ درصد را روحانیون، ۲۳ درصد را دارای سابقه داوطلبی ادوار پیشین و ۴ درصد را افراد دارای سابقه نمایندگی مجلس اعلام کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
موسوی گفت: استان تهران با ۲ هزار و ۴۱۰ داوطلب بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را دارد و پس از آن اصفهان با ۷۵۲ داوطلب، خراسان رضوی با ۶۴۷ داوطلب، خوزستان با ۵۷۴ داوطلب، فارس با ۵۳۲ داوطلب و آذربایجان شرقی با ۴۶۰ داوطلب در رده‌های بعدی بیشترین ثبت نام کنندگان در کشور قرار دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: در نخستین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم در مجموع ۲۲ داوطلب در سراسر کشور نام نویسی کردند که ۱۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ۱۱ داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه قم و یک نفر مربوط به استان فارس است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی در پایان تاکید کرد: به هیچ عنوان مهلت نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تمدید نخواهد شد و نام نویسی از داوطلبان تا ساعت ۱۸ فردا به پایان می‌رسد.   سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: نام نویسی داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری که از امروز در استا‌های تهران خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و فارس آغاز شده، تا ۲۱ آذر ادامه دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد انتخابات نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • پایان روز اول کنکور/ دفترچه سئولات ۴ گروه آزمایشی منتشر شد
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری