Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:08:22 GMT

ریزش بخشی از ساختمان ۶ طبقه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۳۱۳

ریزش بخشی از ساختمان ۶ طبقه

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حدود ساعت ۱۴ امروز و در پی بارندگی، نیروهای امدادی آتش نشانی و پلیس در محل حاضر شدند.

منوچهر تبریزی معاون سازمان آتش نشانی خرمشهر گفت: امروز شاهد ریزش سقف یک واحد مسکونی در مرتفع ترین طبقه ساختمان شش طبقه بودیم که مشابه این اتفاق پیش‌تر هم اتفاق افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ریزش این ساختمان را امری محتمل دانست و افزود: بارها و طی مکاتبات فراوان خطر ریزش ساختمان شش طبقه به مسئولان گوشزد شده است و به تکرار از سکنه ساختمان درخواست شده ساختمان را تخلیه کنند اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

معاون سازمان آتش نشانی خرمشهر گفت: مردم از روی ناچاری و نبود محل جایگزین به عنوان سرپناه را علت ادامه سکونت در این ساختمان خطرناک برمی شمارند و راضی به تخلیه آن نیستند.

او   بر بحرانی و خطرناک بودن شرایط ساختمان شش طبقه تأکید کرد و گفت: سقف و دیوارهای برخی واحدهای مسکونی ترک‌های عمیق دارد و فاضلابی که در طبقه زیرین تخلیه می شود با خاصیت خورندگی عاملی خطرناک در سستی پایه‌های ساختمان محسوب می شود.

معاون سازمان آتش نشانی خرمشهر ادامه داد: هر روز برای نیروی آتش نشانی با نگرانی از وضعیت ساختمان سپری می شد؛ چرا که بروز رخداد ناگوار در این ساختمان مسکونی، ممکن است تلفات سنگینی به بار آورد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی آتش نشانی شهرستان خرمشهر ریزش ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی