Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:52:49 GMT

اسماعیل بخشی بازگشت به کار نشده است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۳۲۰

اسماعیل بخشی بازگشت به کار نشده است

امید اسدبیگی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما مشکلی با اسماعیل بخشی نداریم ولی بازگشت به کار او نیازمند مجوزهایی است که هنوز اخذ نشده‌اند.

برخی از کارگران هفت‌تپه نیز در گفت و گو با ایرنا حضور اسماعیل بخشی در کارخانه را تایید کردند و گفتند: او امروز به کارخانه آمد و طی نامه‌ای به مدیرعامل خواستار بازگشت به کار خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی در تجمع‌های سال گذشته هفت‌تپه حضور داشت و پس از آن بازداشت و روانه زندان شد؛ وی هشتم آبان‌ماه امسال با قرار وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد البته این آزادی به طور موقت و تا پایان مراحل دادرسی حکم اولیه خود در دادگاه تجدید نظر است.

دادگاه انقلاب تهران شهریور امسال بخشی را به ۱۴ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد. حکم نهایی پس از تشکیل دادگاه تجدید نظر اعلام خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان انقلاب حبس زندان بخشی اسماعیل زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟

خوزه مورینیو پس از اخراج از آ. اس رم در دی‌ماه سال گذشته، همچنان بدون تیم است و گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده او ادامه دارد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،گفته می‌شود که مورینیو مشتاق به بازگشت به منچستریونایتد برای جانشینی اریک تنهاخ است. با این حال، بعید است که مدیران یونایتد از بازگشت او به اولدترافورد استقبال کنند و همچنین گفته می‌شود منچستر به دنبال توماس توخل است.

البته شایعه حضور مورینیو در تیم‌های عربستانی هم به گوش می‌رسد و رسانه‌های سعودی خبر داده‌اند که باشگاه دسته دومی القادسیه به مورینیو پیشنهاد داده است.

القادسیه در آستانه صعود به لیگ برتر است و آنها مایلند که این سرمربی مشهور پرتغالی، پروژه بلندپروازانه آنها را رهبری کند. پیش از این صحبت از حضور مورینیو در الشباب عربستان بود.

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی