Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@10:46:36 GMT

قاتل پدرکُش دستیگر شد!/جزییات

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۳۵۲

قاتل پدرکُش دستیگر شد!/جزییات

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: فردی که پدر خود را به قتل رسانده و برادر خود را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده بود،در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عباس قاسمی با اعلام این خبر گفت: این فرد متواری شده بود که با دستور قضایی و هماهنگی لازم، توسط پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر و بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پرونده این قتل توسط مراجع مسئول در دست بررسی است و دادستانی اقدامات لازم قانونی را در این خصوص انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش پلیس ، در یک درگیری خانوادگی که روز جاری در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک روی داد، فرزند پسر خانواده که بنابر اظهارات بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، دست به قتل پدر و مجروح کردن برادر خود زد

فرد مجروح بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده شد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری قاتل که بلافاصله از محل گریخته بود نیز آغاز شد و پس از مدت کوتاهی به نتیجه رسید.

بر اساس ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی قتل نفس بر سه نوع عمد، شبه‌عمد و خطا تقسیم شده است و در ماده ماده ۲۰۶ قتل عمد موردی است که قاتل با انجام کاری قصد کشتن شخص معین یا فرد یا افرادی غیرمعین از یک جمع را دارد خواه آن کار نوعاً کشنده باشد خواه نباشد ولی در عمل سبب قتل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد انقلاب پدر قانون قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.

کد خبر 6096156

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد