Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره خط میانی لاتزیو، معتقد است که تیمش به نسبت فصل گذشته، ذهنیت متفاوتی دارد. 

طرفداری - سرگی میلیونکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو، بر این عقیده است که تیمش می تواند در دیدار فردا شب مقابل یوونتوس (7 دسامبر) از چهارچوب هفته پانزدهم سری آ، به پیروزی برسد. 

به گزارش Football.Italia، هافبک صرب بیانکوچلستی در خصوص بازی فردا شب تیمش در مقابل یوونتوس در گفت و گو با Dazn، اظهار داشت: 

ما می توانیم نتیجه خوبی در مقابل یوونتوس بگیریم و تلاش می کنیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در حال حاضر در فرم مناسبی قرار ندارند که این موضوع به نفع ماست. ما همواره باید برای بازی مقابل یوونتوس متفاوت تر با سایر بازی ها آماده شویم چرا که آن ها بهترین تیم با بهترین بازیکنان هستند. 

ساویچ که در پنجره های نقل و انتقالاتی گذشته، بارها به انتقال به یوونتوس لینک شده است در پاسخ به این سوال که اگر بازیکن یوونتوس بود، می توانست در ترکیب اصلی این تیم جایی داشته باشد یا خیر، گفت: 

سوال خوبی است. نمی دانم اما در حال حاضر به بازی برای لاتزیو و حضور در ترکیب اصلی این تیم فکر می کنم. 

ستاره صربستانی بیانکوچلستی، بر این باور است که تیمش ذهنیتی نسبت به فصل گذشته دارد. لاتزیو در فصل گذشته عملکردی ناامید کننده داشت و فصل را در رتبه هشتم جدول سری آ به پایان رساند. ساویچ گفت: 

ما ذهنیتمان را نسبت به فصل گذشته تغییر داده ایم و اکنون از ابتدای بازی تا دقیقه نود و برای به ثمر رساندن گل های بیشتر تلاش می کنیم. ما در تلاش برای رسیدن به جایگاهی در بین چهار تیم برتر هستیم که می خواهیم در آن جا حضور داشته باشیم و حضور در این جایگاه برایمان مهم است. پس از آن برای حضور در جایگاهی بالاتر تلاش خواهیم کرد. با این حال، هیچ کس از آینده خبر ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال