Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در حاشیه ستاد انتخابات وزارت کشور، اظهار کرد:شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حتماً لیستی را برای انتخابات ارائه می‌دهد، ولی باید ابتدا ببینیم چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند چرا که چند نفر از نمایندگان فعلی اصلاح‌طلب از تهران شرکت نمی‌کنند و در کل کشور هم از مجموع ۱۲۰ نفر اعضای فراکسیون امید، حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر مطالبات مردم از نمایندگان، ادامه داد: اگر اکثریت مجلس در اختیار ما باشد، هر وعده‌ای دهیم باید حتماً پای آن باشیم، اما در مجلس دهم، اکثریت فراکسیونی داشتیم، اما اکثریت مجلس را نداشتیم و کافی بود که آقای لاریجانی اشاره‌ای به مستقلین کند تا به سمت اصولگرایان بروند و آنان اکثریت مجلس می‌شدند و ما هیچ‌وقت اکثریت مجلس نبودیم.

کواکبیان تأکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس بهتر است پیش از آنکه به فکر کرسی خود باشند، به فکر منافع ملی باشند، چرا که هر چه مشارکت بیشتر باشد، تحریم‌ها زودتر از بین می‌رود.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بنده امیدوارم که مردم مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند و معتقدم اگر مثل قبل مشارکت داشته باشیم، هیچ نگرانی برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات نخواهیم داشت.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت