Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوان به حال و روزی که دستی دستی سر خودش آورده افسوس می خورد. با حسرت روزهای قشنگی که ضایع کرده می گوید:بین زن های فامیل خوش زبانی و شاد بودن معروف شده بود. اطرافیانم می گفتند تو پیر نمی شوی و خوش به حالت که بی خیال غم و غصه دنیا هستی.

شوهرم هم دوستم داشت و سرگرم زندگی مان بودیم که این مشکل سر راهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرم می گوید چشم نظر بلا سرت آورده است. اما خودم می دانم چه اشتباهی کرده ام.

تمام فکر و ذهنم درگیر این موضوع بود که خوش تیپ باشم و جوانی ام را حفظ کنم. افسوس که نمی دانستم این همه حساسیت کار دستم خواهد داد. مشکل من از روزی شروع شد که در یک آ رایشگاه زنانه با زنی به نام سهیلا آشنا شدم. با کلاس و خوش تیپ بود و لفظ قلم حرف می زد. بدون آن که شناختی از هم داشته باشیم خودمانی شدیم. شماره تلفنم را گرفت و مدتی برای هم پیام می فرستادیم. او را به خانه ام دعوت کردم. به تیپ و قیافه اش حسابی رسیده و هفت قلم آرایش کرده بود.

شوهرم سلام و احوالپرسی گرمی کرد و بعد از آن که سهیلا رفت به طعنه می گفت:می بینم که دوستان با کلاسی پیدا کرده ای.

دوستی من و سهیلا تاجایی پیش رفت که او را به خانواده ام نیز معرفی کردم و گاهی با هم این طرف و آن طرف می رفتیم.

مدتی گذشت و حالا دیگر شوهرم سرزنشم می کرد که از دوستت یاد بگیر ،باید ورزش کنی و بیشتر مراقب باشی تا بد ریخت نشوی.

شنیدن این حرف خیلی برایم سنگین بودو عذابم می داد.حتی چند هفته ای خودم را از خورد و خوراک محروم کردم ولی دچار وسواس شده بودم وتصور می کردم دارم چاق می شوم. با سهیلا که درد و دل کردم گفت :مردها همه همین جوری هستند و تو باید به فکر خودت باشی و دنبال یک راه و چاره نتیجه بخش بگردی.

 

در این باره نظر صالح محمدپور کارشناس ارشد روانشناسی و یکی از مدرسان مهارتهای زندگی را جویا شدیم

وی گفت: در زندگی زناشویی ۶ عامل رابطه را سمی میکند: ۱. تهدید ۲. سرزنش ۳.مقصرجویی ۴. مقایسه ۵. زیاده خواهی ۶. بی توجهی. اگر هرکدام از این عوامل در هنگام ارتباط با همسر عملیاتی شود به رابطه ضربه میزند. یک رابطه صحیح رابطه ای ست که در آن ۱. احترام ۲. عشق ورزی ۳. توجه ۴. انتظارمعقول ۵. پذیرش اشتباه ۶.درک متقابل جریان داشته باشد.

این عضوسازمان نظام روانشناسی ومشاوره ایران درادامه افزود: ارتباط بین همسران باید یک ارتباطی باشد که هریک از طرفین احساس امنیت کند و از بیان حرفهای دلشان سرباز نزنند. بطور کلی همه نیازهای همسران بین خودشان باید پاسخ داده شود نه بیرون از محیط خانه مانند دوست، همسایه، پدر و مادر و.... رعایت این موارد می تواند از بسیاری آسیب های جدی به فرد و جامعه جلوگیری میکند. رعایت این موارد ربطی به چشم نظر، طلسم و... ندارد. نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که افراد نه تنها از زندگشان باید انتظارات مناسبی داشته باشند بلکه از خودشان هم به اندازه خودشان باید انتظار داشته باشند یعنی هرآنچه دارند برخود بپذیرند و برای رسیدن به بهتر شدن تلاش کنند نه آنکه با مواد روان گردان بخواهند از راه سریعتر به بهتر شدن برسند. یادمان باشد بهتر شدن از نگاه خودمان مهمتر است تا نگاه دیگران اما نگاه همسر هم مهمتر از نگاه دیگران است پس درنتیجه رعایت مواردی که گفته شد بسیار اهمیت دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه ورزش چاق اخبار حوادث دنیا زن جوان هفت سهیلا آرایش فیلم مرد حادثه دختر عروسی عکس تهران آزار و اذیت زن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!

روزنامه هفت صبح در حاشیه دادگاه تتلو نوشته است: این بار عکس‌های دادگاه تتلو یک تفاوت اساسی با دادگاه جلسه قبل نشان می‌داد اینکه دیگر خبری از ریش نسبتا انبوه و مو‌های دوباره درآمده نبود و امیرحسین مقصودلو با سر و رویی تراشیده در برابر قاضی افشاری ظاهر شد. 

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت ظاهری تتلو را به قبل از دوران بازداشت به تغییر محل زندانی شدنش ربط می‌دهند و می‌گویند احتمالا او تا زمان رسیدن دادگاه اول در بازداشتگاه بوده و هنوز به امکانات بند دسترسی نداشته است، اما قبل از دادگاه تازه به بند رفته و آنجا امکان اصلاح سر و صورتش را پیدا کرده است.

نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد، اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود

tags # امیر تتلو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!