Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:55:56 GMT

ثبت نام کنکور ارشد و المپیاد علمی دانشجویی 99

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۱۶۴

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹، و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ثبت‌نام آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ برای ۶ گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی همراه با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز، شنبه ۱۶ آذرماه آغاز می‌شود و متقاضیان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون که همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تا روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۸ ادامه دارد و هر دو آزمون در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار خواهند شد.

داوطلبان تحصیل در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت‌نام و شرکت کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام کنکور ارشد المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود