Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان، برای شرکت در مسابقات المپیک به وزن ۷۴ کیلوگرم بازخواهد گشت، تا کشتی دنیا شاهد رقابت هیجان‌انگیزی بین او و جردن باروز باشد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزن 74 کیلوگرم یکی از اوزان سنگین و پرستاره کشتی دنیاست، این موضوع در مسابقات داخلی کشورها نیز مصداق دارد و معمولا رقابت تنگاتنگی بین مدعیان این وزن برای کسب دوبنده تیم ملی کشورشان به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست آمریکایی‌ها در این وزن شاهد رقابت جردن باروز و فرانک چامیزویی هستند که به تیم ملی ایتالیا پیوسته، باروز در این سال‌ها برای تیم ملی این کشور مدال‌آور بوده و رابطه خوبی هم با کشتی ایران دارد.

او امسال برای کسب دوبنده تیم ملی کشورش در وزن 74 کیلوگرم، رقیبی سرسخت را پیش رو دارد. کایل داک قهرمان وزن 79 کیلوگرم مسابقات جهانی 2019 نورسلطان، برای حضور در المپیک 2020 توکیو، قصد بازگشت به این وزن را دارد و این موضوع قطعا رقابتی هیجان انگیز را بین او و جردن باروز ایجاد خواهد کرد.

آمریکایی‌ها با مدال برنز باروز در جهانی نورسلطان، سهمیه این وزن را به دست آورده‌اند.

کاوه: هر کشتی‌گیری سهمیه جام تختی ندارد باید در انتخابی کشتی بگیردطالقانی: تا امروز 5 بار از کشتی بیرونم کرده‌اند؛ نمی‌دانم این بار چه خوابی برایم دیده‌اند/ گفتند به درد نمی‌خورم!



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!