Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:13:45 GMT

میرهاشم حسینی از صعود به فینال بازماند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۷۸۱

میرهاشم حسینی از صعود به فینال بازماند

تکواندوکار میانه‌ای از صعود به دیدار نهایی مسابقات گرندپری روسیه بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آخرین مسابقات گرندپری انتخابی المپیک 2020 توکیو، امروز در کشور روسیه آغاز گردیده و 4 تکواندوکار ایران به دنبال کسب سهمیه در بزرگترین رویداد ورزشی جهان هستند.

میرهاشم حسینی تکواندوکار آذربایجان‌شرقی در وزن 68 کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الکتبی از کشور بلژیک رفته و در حالی که تا راند دوم با نتیجه 16 بر یک از حریفش پیش بود، تکواندوکار بلژیکی از ادامه مسابقه انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرهاشم حسینی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جواد آچاپ دیگر تکواندوکار کشور بلژیک رفته و در این مسابقه با نتیجه 33 بر 15 به برتری دست یافته و به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد و مدال خود را قطعی کرد.

حسینی در نیمه نهایی برابر تکواندوکار نامدار کره جنوبی، دان هو لی قهرمان جهان در سال 2017، نفر سوم جهان در سال 2019 و مدال برنز المپیک قرار گرفت که این دیدار حساس و نزدیک با نتیجه 23 بر 20 مغلوب حریف کره ای خود شده و از صعود به دیدار نهایی مسابقات بازماند.

در این مسابقه میرهاشم حسینی در راند اول 4 بر یک و در راند دوم 10 بر 5 از حریف کره‌ای پیش بود اما در ثانیه‌های پایانی راند سوم غافلگیر شده و نتیجه را واگذار کرد.

این تکواندوکار میانه‌ای فردا باید برای کسب مدال برنز مسابقات تلاش کند و در صورت پیروزی 28 امتیاز به وی تعلق گرفته و با صعود به رنکینگ 5، سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/30/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه کره جنوبی فینال تبریز میرهاشم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال