Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه‌ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته‌اند و برای پیشرفت روزافزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت بر فتح سنگرهای علم و دانش بسته‌اند.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی پیامی به مناسبت روز دانشجو صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر هر سال یادآور خروش، حماسه، تلاش، استکبارستیزی و افتخارآفرینی دانشجویان و دانشگاهیانی است که در سینه صفحات تاریخ در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی ایستادگی کردند و با نثار جان خود از اسلام و کشورشان دفاع کردند.

دانشجویان و دانشگاهیان همواره از تاثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی‌بخشی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده‌اند. امروز نیز جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پرفروغ 16 آذر در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود. آینده‌ای که سرشار از عشق و امید مبتنی بر خردورزی، آزادی و کرامت‌های انسانی است.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است: فرصت مناسب و مغتنمی است تا این روز را گرامی بداریم، چرا که روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه‌ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته‌اند و برای پیشرفت روزافزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت بر فتح سنگرهای علم و دانش بسته‌اند.

به یقین، دانش‌اندوزان و دانشجویانی که با حضور در حریم مقدس علم و دانش، نوای راستینِ «ن و القلم» را به جان قرین می‌دارند، از زلال معرفت سیراب خواهند شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به تمامی رهپویان علم و دانش در خطه عالم خیز خراسان جنوبی، بویژه دانشجویانی که مسیر پویایی و کمال را طی می‌کنند تا به قله‌های رفیع رشد و بالندگی دست یابند تبریک گفته، موفقیت و سرافرازی همه دانشجویان عزیز را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت