Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - یکی از کارشناسان فناوری پیش‌بینی می‌کند اپل در ٢٠٢١ میلادی پورت شارژ لایتنینگ را در آیفون حذف می‌کند. به این ترتیب مسیر برای شارژ وایرلس دستگاه‌های این شرکت فراهم می‌شود.
یکی از کارشناسان فناوری پیش‌بینی می‌کند اپل در ٢٠٢١ میلادی پورت شارژ لایتنینگ را در آیفون حذف می‌کند. به این ترتیب مسیر برای شارژ وایرلس دستگاه‌های این شرکت فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، مینگ چی کو یکی از کارشناسان فناوری معتقد است اپل به زودی پورت‌های لایتنینگ را برای شارژ  آیفون حذف و مسیر را برای شارژ بی‌سیم دستگاه‌ها هموارتر می‌کند. 

 او پیش‌بینی می‌کند آیفون با قابلیت شارژ بی‌سیم در اپل در ٢٠٢١ میلادی  تولید می‌شود. البته از چند سال قبل شایعات مختلفی در این باره وجود داشت.  

هرچند اپل از چند سال قبل در برخی دستگاه‌هایش از یو.اس.بی.سی استفاده می‌کند، با این وجود پورت لایتنینگ را برای اتصال در دستگاه‌های آیفون١١  استفاده کرده است.

کو معتقد است اپل با تغییر پورت لایتنینگ می‌تواند فروش محصولات خود را افزایش دهد و تجربه شارژ وایرلس را برای کاربرانش فراهم کند.

البته شایعات دیگری نیز وجود دارد که طبق آنها اپل به جای پورت لایتنینگ از یو.اس.بی.سی استفاده خواهد کرد. 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون شارژر بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس