Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی دادگستری لرستان بر این نکته تاکید کرد که به دنبال جلب رضایت عمومی از دستگاه قضایی و اعتمادسازی اجتماعی با افزایش سطح کارآیی و بهره وری کارکنان هستیم. تاریخ انتشار: 09:18 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۶۳

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، فیض اله شیرزادی معاون منابع انسانی دادگستری لرستان در نخستین جلسه توجیهی پرسنل این معاونت بیان داشت: شایسته سالاری مبتنی بر تخصص و تعهد و اجرای عملی استعدادیابی، کادرسازی و جانشین پروری اولویت کاری ماست و در این خصوص رعایت عدالت اداری در انتصاب و ارتقای تمامی پرسنل قضایی و اداری می‌بایست همواره مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی دادگستری کل لرستان سپس افزود: تخصص توأم با تعهد ارزشمند است و به گفته امام راحل؛ تخصص بدون تعهد مضر است. بر این اساس بررسی دقیق در ارزشیابی، انتصاب و ارتقاء کارکنان و بکارگیری نیرو‌هایی که بتوانند در این زمینه فعالیت نمایند از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در عین حال توجه به سطوح سیکل منابع انسانی و از جمله مرحله تامین منابع انسانی شامل: برنامه ریزی- جذب- گزینش، مرحله بکارگیری شامل کارشکافی و تعیین شرایط احراز، انتصاب، بکارگیری، مرحله آموزش و توسعه شامل نیازسنجی آموزشی، تدوین و اجرای آموزش‌های ضمن خدمت و ارزیابی دوره‌های آموزشی، مرحله ارزیابی عملکرد شامل ارزشیابی عملکرد و نظارت و کنترل، مرحله جبران خدمات شامل ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، پاداش و در نهایت مرحله نگهداری شامل خدمات رفاهی و خدمات درمانی، بیمه، بازنشستگی و روابط کار، دقت کامل صورت پذیرد.

شیرزادی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی تلاش نموده قانونمدار و عدالت محور باشد و به طریق اولی رعایت عدالت اداری پرسنل را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمانی اعمال نماید، زیرا این مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اعتماد عمومی به دستگاه قضا ارتقا یافته است

معاون منابع انسانی دادگستری کل لرستان در پایان ضمن تاکید بر افزایش خدمات رفاهی کارکنان با محوریت نهاد مقدّس خانواده بیان داشت: جبران خدمات به کارکنان در اشکال مختلف موجبات افزایش انگیزه در بین آن‌ها خواهد شد و قطعا سطح کارآیی و بهره وری را افرایش می‌دهد این عامل رابطه مستقیمی در جلب رضایت عمومی از دستگاه قضایی و اعتمادسازی اجتماعی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری لرستان رعایت عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد