Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@01:42:52 GMT

واکنش انصارالله به اظهارات عادل الجبیر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۸۷۷

سخنگوی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن به اظهارات اخیر عادل الجبیر واکنش نشان داد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری المنار، ضیف الله الشامی، سخنگوی رسمی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: موجود مسخره‌ای در دنیا هست که الجبیر نامیده می‌شود و می‌خواهد استخوان‌های درهم شکسته عربستان را که به دست قهرمانان یمن در طول پنج سال گذشته خرد شده است، به هم پیوند بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمنی‌ها این فداکاری‌ها را نکردند تا یکی مثل الجبیر پیدا شود و به آن‌ها درباره کشور خودشان امر و نهی کند.

عبدالملک العجری، عضو هیئت ملی مذاکره کننده انصارالله یمن نیز گفته بود: خیلی مسخره است که برخی طرف‌های خارجی درباره قبول نقش انصارالله در آینده سیاسی یمن حرف می‌زنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی یک هدیه تقدیم یمنی‌ها کرده‌اند. این‌ها باید بفهمند که یمنی‌ها خود حق تعیین آینده‌شان را دارند.

الجبیر روز جمعه تأکید کرد که انصارالله نقشی در آینده یمن دارد و می‌توان به توافق آتش‌بس در این کشور دست یافت. منبع: ایسنا برچسب ها: انصارلله ، عادل الجبیر ، اظهارت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انصارلله عادل الجبیر اظهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ

براساس گزارش آناتولی، اظهارات السعید در سخنرانی خود در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد که در روز‌های ۲۸ و ۲۹ آوریل در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌شود، بیان شد. وزیر مصری گفت: درآمد‌های کانال سوئز شاهد کاهش ۵۰ درصدی بوده است.

کانال سوئز یکی از مهم‌ترین کانال‌ها و تنگه‌های جهان به حساب می‌آید که کوتاه‌ترین مسیر کشتیرانی بین اروپا و آسیا است و یکی از منابع اصلی ارز برای مصر است.

یمنی‌ها در «همبستگی با نوار غزه» که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ در معرض جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قرار گرفته است، با موشک‌ها و پهپادها، کشتی‌های باری صهیونیستی و کشتی‌هایی که در راه اراضی اشغالی هستند را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهند. 

با مداخله واشنگتن، لندن و سایر کشور‌ها ائتلافی برای جلوگیری از حملات یمنی‌ها در تنگه باب المندب تشکیل دادند، یمنی‌ها اعلام کردند که اکنون تمامی کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را جزو اهداف نظامی خود می‌دانند.

همین امر باعث شده است هزینه‌های صادرات هند و نرخ حمل و نقل اقیانوسی برای کالا‌ها از آسیا به اروپا بیش از دو برابر شود.

بیشتر صادرات هند اکنون از اطراف دماغه امید خوب در نوک جنوبی آفریقا انجام می‌شود که این امر ۴۰۰۰ مایل دریایی و ۱۴ روز به سفر دریایی کشتی‌ها افزوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟