Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:37:43 GMT

قزوین رتبه نخست پوشش بیمه باغ‌ها را در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۹۱۲

قزوین رتبه نخست پوشش بیمه باغ‌ها را در کشور دارد

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام خبر بالا، اظهار داشت: در سال زراعی جاری ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغ های استان قزوین زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

علی کلانتری با بیان اینکه باغدارانی که اقدام به بیمه محصول و باغ خود نکرده اند تا دی ماه امسال برای این کار فرصت دارند،یادآور شد: سال گذشته ۲۲ هزار هکتار از باغ های استان زیر پوشش بیمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پرداخت به موقع غرامت خسارت های وارد به باغداران قزوینی در کسب رتبه نخست این استان به لحاظ ضریب پوشش بیمه موثر بوده است.

این مسوول گفت: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال غرامت خسارت به کشاورزان قزوینی از سوی این صندوق پرداخت شده که ۳۲۰ میلیارد ریال آن مربوط به بخش باغ ها بود.

وی در پایان با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان قزوین نیز زیر پوشش بیمه قرار گرفته است، افزود: محصولات بیمه شده شامل گندم دیم و آبی، جو دیم و آبی و کلزا آبی است.

۳۵ هزار کشاورز قزوینی در سال قبل محصولات خود را بیمه کرده بودند.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این رقم حدود ۷۵ هزار هکتار باغ و سایر زمین های زراعی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استان قزوین دی ماه زمین کشاورزی محصولات کشاورزی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه