Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور گلناری با بیان اینکه یکی از شاخصه های رشد و توسعه یک کشور، شرایط زندگی برای معلولان در آن کشور است، گفت: همه بدانند هیچ تفاوتی بین معلول و غیرمعلول نیست و باید تلاش کنیم که دیدگاه جامعه به معلول تغییر کند.

«منصور گلناری» در حاشیه برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان که در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به داوری آثار این جشنواره گفت: داوری آثار معلولان و آثار غیرمعلولان به صورت یکسان صورت گرفت و به علت کدگذاری آثار، داوران صاحب هیچ اثری را نمی شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر دومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان کشور با بیان اینکه در ابتدا نگران بودیم که مبادا تعداد برگزیدگان غیرمعلول در این جشنواره بیشتر از معلولان شود، افزود: خوشبختانه این موضوع برعکس شد و تعداد برگزیدگان معلول نسبت به برگزیدگان غیرمعلولانی که برای جامعه معلول مطلب نوشته بودند، بیشتر شد.

 

وی به بیان برخی مشکلات در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم که سال آخر برگزاری جشنواره نباشد و بر اساس برنامه  قبلی بتوانیم سال آینده در مشهد مقدس اختتامیه جشنواره را برگزار کنیم.

 

گلناری در ادامه به فعالیت 15 داور بدون هیچگونه چشمداشت اشاره کرد و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که به زودی باشگاه خبرنگاران معلول کشور را راه اندازی کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه همه ما، مردم و مسئولان به جامعه معلولان بدهکار هستیم، گفت: اگر کاری برای جامعه معلول انجام می دهیم، ایثار نیست بلکه وظیفه ماست.

 

دبیر جشنواره ملی رسانه ای معلولان کشور اظهار داشت: یکی از شاخصه های رشد و توسعه یک کشور، شرایط زندگی برای معلولان در آن کشور است که در کشور ما علی‌رغم فعالیت های که شده است، اما هنوز جای کار در بسیاری از زمینه ها هست.

 

گلناری تأکید کرد: این جشنواره برگزار می شود که همه بدانند هیچ تفاوتی بین معلول و غیرمعلول نیست و باید تلاش کنیم که دیدگاه جامعه به معلول تغییر کند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان انتخابات روز جهانی معلولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جشنواره معلولان حمایت از معلولان روز جهانی معلولان معلولان توانایی معلولان توانمندسازی معلولان معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی

با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی از دانشگاهیان سراسر کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از سه کتاب «سرو سیمین: منتخب اشعار دومین جشنواره سراسری شهید آوینی»؛ «سرو زرین: آثار منتخب رشته‌های هنری دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» و «سرو سرخ: منتخب داستان‌های کوتاه دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» رونمایی شد.

دکتر حامد تقوایی، دبیرکل دومین جشنواره شهید آوینی درخصوص انتشار این سه اثر توضیح داد: کتاب‌های سرو سیمین، سرو زرین و سرو سرخ، به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان آماده شده و دربردارنده‌ی آثار برگزیده و منتخب آثار دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در زمینه‌های شعر، داستان و هنر‌های تجسمی اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر و تصویرسازی است. همچنین معرفی دبیران و داوران بخش‌های مختلف جشنواره در کتاب آورده شده است.

گفتنی است، فاطمه فرهادی، مدیر هنری این مجموعه، فرج‌الله زارعیان جهرمی، ویراستار، محسن گل‌آرایش، طراح جلد و آزاده حق‌شناس گرافیست و صفحه‌آرای این سه‌جلد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی