Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: گاهی اوقات جزیره‌ای عمل کرده‌ایم اما دستاوردهای خوبی از ابتدای انقلاب تا هم اکنون داشته‌ایم.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه جمعه در نشست اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ائمه جمعه ورامین، جوادآباد و خیرآباد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: انقلاب با پرچمداری روحانیون آغاز شده و امروزه هم این پرچم به دست روحانیون است، روحانیت در کلیه عرصه ها کمک مردم بوده و همیشه پیروز میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب تا امروز پیروز میدان بوده ولی برای ادامه راه با مشکلاتی از جمله توطئه دشمنان مواجه خواهد شد، برای حل مشکلات باید روحانیت همچنان راه خود را باقوت ادامه بدهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: برخی از مسائل از جمله اختلافات سیاسی، مسائل فرهنگی، اقتصاد مردم، عدم خدمت رسانی به مردم در جامعه اسلامی باید برطرف شود، در طول انقلاب خیلی ظرفیت وجود داشته که از آن استفاده نکردیم.

پورمحمدی یادآور شد: اگر روحانیت پای کار باشند، قطعا مسائل فرهنگی کشور تقویت می شود، عده ای از روحانیون از وظیفه اصلی خود که تبلیغ باشد، غافل شده اند، نباید کارهای دیگر ما را از وظیفه اصلی خود که تبلیغ است دور کند.

مشاور رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: آمار روحانیت در حوزه های علمیه ۱۴۰ هزار طلبه مرد شیعه، ۱۰۰ هزار طلبه خواهر، ۳۰ هزار طلبه سنی، ۲۰ هزار طلبه خارجی مقیم کشور و ۲۵ هزار طلبه خارجی در حال تحصیل هستند؛ روحانیت باید در میان مردم باشد و در میان مردم زندگی کند تا بر روی مردم اثر بگذارد، گاهی اوقات جزیره ای عمل کرده ایم اما دستاوردهای خوبی از ابتدای انقلاب تا هم اکنون داشته ایم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: روحانیون هادی سیاسی جامعه هستند و وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیستند، وظیفه اصلی روحانیت در خصوص انتخابات این است که با مردم صحبت کنند و ان شاءالله مردم پای صندوق‌های رای بیایند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟