Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید مبل ال برای دکوراسیون های مدرن و به روز امروز یک نیاز مهم تلقی می شود. دیگر کمتر کسی است که مبل های ال و کارایی آن را نداند و با بهره گیری از آن در زیبا سازی دکوراسیون منزل خود دخیل نباشد. ایده پردازی با مبل ال در فضاهای کوچک و بزرگ امر بسیار ساده ای است اما پیش از آن که دست به طراحی فضای داخلی منزل و محیط کار خود بزنید به شما توصیه می کنیم به نکات ارائه شده در ادامه به خوبی دقت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زندگی امروز تورم سبب شده چشم بر روی بسیار از خواسته های خود ببندیم زیرا یا کیفیت در قبال پول پرداخت شده بسیار کم است یا اینکه هزینه های نجومی این فرصت را از ما گرفته اند. ما می خواهیم این نوید را به شما بدهیم که بر اساس تحقیق های صورت گرفته وب سایت فروشگاهی را یافته ایم که محصولاتی با کیفیت و به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است. چوبکده ایرانیان در راستای سفارشی سازی کردن مصنوعات چوبی در بخش های تولید مبلمان خود با سال ها تجربه پیشنهاد ما به شما همراهان همیشگی است. اگر به دنبال علت این ماجرا هستید در ادامه با ما همراه شوید.

خرید مبل ال از فروشگاه تخصصی چوبکده ایرانیان

خرید مبل ال اگر از یک برند و یک شرکت شناخته شده و معتبر دنبال شود قطع به یقین مزیت های بسیاری را پیش از زیبا سازی دکوراسیون داخلی برایتان فراهم می سازد.

قیمت مقرون به صرفه

قیمت های نجومی مصنوعات چوبی سبب شده است بسیاری از خانواده ها به دلیل بار مالی زیادی که خرید این محصول به آن ها تحمیل می کند از خرید مبل ال چشم پوشی کنند؛ اما چوبکده ایرانیان به دلیل خرید کلی متریال ساخت با قیمت تمام شده کمتری محصولات خود را به دست مشتریان می رساند. از آنجایی که در جشنوارهای فصلی خود تخفیف های ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته اند می توانیم بگویم با یک تیر دو نشان برای شما به هدف زده می شود.

 

کیفیت متریال ساخت

کیفیت ساخت محصول امر بسیار مهمی است که اگر با قیمت های مقرون به صرفه دنبال شود قطع به یقین شما را به یک خرید ویژه و استثنایی می رساند.

بهره گیری از اسکلت بندی مستحکم کلاف بسیار مقاوم با چوب راش، سفید و افرا استرهای بسیار متنوع همراه با سبک ایده پردازی شما اسفنج و فوم های مرغوب و با دوام رنگ های سفارشی و ویژه سبک های طراحی متفاوت

تنها گزیده ای از پرسه تولید محصولات چوبی چوبکده ایرانیان است. ما بدون دلیل خرید مبل ال از این فروشگاه برگزیده را به شما همراهان وفادار توصیه نمی کنید. ایده ال ترین ها انتخاب ما برای شما است.

سفارشی سازی کردن محصول

اگر می خواهید خرید مبل ال شما با پارامترهای متفاوتی دنبال شود می توانید از پشتیبانی های شبانه روزی این سایت معتبر نیز بهره مند شوید. بر فرض مثال اگر تمایل دارید مبل ال شما به صورت

همراه با میز تعبیه شده روی مبل مبل ال تخت خواب شو مبل ال با صندلی های بزرگ مبل ال با صندلی های کمتر

و بسیار ایده پردازی های دیگر طراحی شود کافی است از طریق پل های ارتباطی که برای شما در وب سایت اطلاع رسانی شده است با بخش تولید ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را پیرامون یک خرید منحصر به فرد و یک طراحی ایده ال جویا شوید.

تم های رنگی سفارشی

 خرید مبل ال اگر هم راستا با تنالیته رنگی که در فضای داخلی منزل از آن پیروی می کنید دنبال شود بدون شک ایده پردازی منزل شما خاص تر از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد. شما می توانید از تم های رنگی ویژه و سفارشی برای

طراحی مبل ال و استر رویه مبل چوب و اسکلت بندی اصلی مبل میزهای طراحی شده همراه با مبل دسته ها و پایه های کار

و یا هر ایده پردازی دیگری که مد نظر دارید بهره بگیرید. قطعا با تم رنگی سفارشی شما طراحی مبل ال زیبا تر به نمایش گذاشته می شود. این امر را می توانید با شال مبل و یا کوسن های سفارشی که تم های رنگی متضاد به مبل شما را دارد زیبا تر به نمایش بگذارید.

ضمانت سلامت محصول

خرید مبل ال شما اگر از طریق چوبکده ایرانیان دنبال می شود تضمین می کنیم که محصولات سفارشی شما بدون هیچ آسیب دیدگی در حین باربری به دست شما می رسد. بر اساس بررسی های صورت گرفته به این مهم دست پیدا کردیم که پس از سفارش محصولات شما در باربری های که به منظور حمل بار به شهرستان و محل اقامت شما محصول ارسال می شود روند ارسال مرسوله شکل خیلی اصولی را به خود نمی گیرد. بر خلاف سایر ارکان های دیگر که فرایند ارسال مرسوله به شهرستان های دور را دنبال می کنند این تولیدی معتبر فرایند حمل بار را با کمک باربرهای دور دیده و پتو پیچ کردن محصول برای شما به انجام می رسانند. این امر نشان از ضمانت سلامت محصولات سفارشی شما دارد و بدون هیچ آسیب دیدگی می توانید آن را سالم و زیبا درب منزل تحویل بگیرید. اگر به هر دلیل بار در حین ارسال دچار آسیب دیدگی شود روند مرمت و بازسازی یا تعویض محصول نیز برای شما فراهم است.

سهولت در خرید امری است که به لطف فروشگاه های تخصصی همچون چوبکده ایرانیان برای شما عزیزان فراهم است. آز آنجایی که ما همیشه به دنبال معرفی ایده ال ترین ها برای شما هستیم قطع به یقین با خرید از این وب سایت برگزیده بار دیگر این نگاه برتری ما برای شما تایید می شود. متخصصین چوبکده ایرانیان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز هستند شما می توانید از خدمات پیش از فروش و پس از فروش آن ها آسوده خاطر باشید و با خیالی راحت خرید مبل ال خود را به این تیم برگزیده بسپارید. ایده ال ترین ها در انتظار شما است تا شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به ایده پردازی بزنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین

کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی مانده است؛ این دوره از نمایشگاه نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ فعالیت خود را پیش می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شمارش معکوس و ساعت‌شماری برای آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است؛ این دوره از نمایشگاه با شعار «بخوانیم و بسازیم» برپا می‌شود و ثبت‌نام از ناشران متقاضی حضور در این دوره، از بیست‌ونهم فروردین آغاز شد و پنجم اردیبهشت به پایان رسید.

ناشران مجازند کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۹ به بعد را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کنند.

زمان و ساعت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ نوزدهم اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و تا بیست‌ونهم اردیبهشت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. هم‌زمان با برگزاری بخش حضوری، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir از روز گذشته امکان خرید برای علاقه‌مندان کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا کرده است.

ساعت کاری نمایشگاه نیز طبق اعلام قبلی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ است.

نحوه استفاده از بن تخفیف در نمایشگاه کتاب

برای خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران می‌توان به دو شیوه حضوری و غیرحضوری (مجازی) اقدام کرد، اما نکته قابل توجه آن است که امکان استفاده از بن کارت تخفیف در خرید حضوری وجود ندارد.

همه ناشران شرکت‌کننده می‌توانند با ثبت‌نام در وبگاه نمایشگاه مجازی به نشانی book.icfi.ir و در قسمت پنل ناشران و کتاب فروشی‌ها برای هر اثر خود که مطابق با شرایط نمایشگاه است، یک صفحه اختصاصی ایجاد کنند.

در این صفحه اطلاعاتی از جمله مشخصات مربوط به کتاب، تصویر جلد کتاب، نام نویسنده، مؤلف، مترجم و ناشر درج شده است. هر صفحه به درگاه بانکی متصل است، بنابراین خریدار نمایشگاه مجازی، می‌تواند از این درگاه هزینه کتاب خریداری شده را پرداخت کند.‌

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۳

افرادی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می‌توانند طبق مراحل زیر اقدام به تهیه کتاب‌های مورد علاقه خود کنند:

۱- از طریق وبگاه book.icfi.ir وارد پنل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شوید.

۲- در صورتی‌که قبلاً در این وبگاه ثبت‌نام کرده باشید باید روی گزینه ورود به حساب کاربری (در کادر بالا) کلیک کنید در غیر این صورت باید روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید و مراحل ثبت‌نام را طی کنید و سپس وارد شوید.

مرحله سوم: در قسمت نام کاربری، شماره همراه و برای رمز یک رمز دلخواه را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز باید منتظر یک پیامک تأیید بمانید.

مرحله چهارم: کدی که به شماره همراه شما پیامک شده است را در کادر تأیید وارد کنید.

مرحله پنجم: بعد از طی این مراحل شما می‌توانید مشخصات کتاب دلخواهتان را جست‌وجو کنید.

مرحله ششم: بعد از اینکه کتابتان را انتخاب کردید مشخصات و نشانی خود را در قسمت مربوطه وارد کنید؛ در نهایت هم وارد صفحه پرداخت شوید تا با پرداخت عملیات خود را تکمیل کنید.

بن دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

یارانه اعتباری خرید کتاب از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور تخصیص داده می‌شود.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب دانشجویان و طلاب، ۷۰۰ هزار تومان است که ۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

سالن‌های نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران از بخش کودک و نوجوان، بخش ناشران عمومی، بخش ناشران آموزشی، بخش ناشران دانشگاهی، بخش ناشران خارجی، بخش ناشران دیجیتال، بخش بین‌الملل تشکیل شده است.

دسترسی‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳

نحوه رفتن به نمایشگاه کتاب با مترو

نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام هستند که ایستگاه مصلی در خط یک واقع شده که جنوب تهران را به شمال آن وصل می‌کند. ایستگاه شهید بهشتی نیز در نقطه تلاقی دو خط «یک و سه» واقع شده و می‌توان از هر دو خط به آن رسید.

فاصله ایستگاه مترو مصلی از نمایشگاه کتاب تهران: حدود ۱۶ دقیقه فاصله ایستگاه مترو شهید بهشتی از نمایشگاه کتاب تهران: ۱۷ دقیقه ورودی و پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳

در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ نزدیک به ۱۷ هزار پارکینگ برای بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه، پیش‌بینی شده است؛ بر اساس اعلام علی رمضانی، قائم‌مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن درهای ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان از جمله ظرفیت‌های جدید این دوره از نمایشگاه کتاب محسوب می‌شود. افزایش ظرفیت پارکینگ نمایشگاه کتاب، مربوط به بخش‌های مرکزی و جنوبی مصلای امام خمینی (ره) است. بنا به اظهارات مسئولان مصلی، شرایط شبستان اصلی، از نظر تهویه، نسبت به نمایشگاه سی‌وچهارم وضعیت بهتری دارد.

پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب

سه در جدید به مصلی اضافه شده که دو در برای ورود مردم و یک در برای ماشین پیش‌بینی شده است که شامل درهای ۲۱، ۱۱ و ۴ است‌، بنابراین از همه جهت‌های نمایشگاه ورود نفری و خودرویی وجود دارد.

کد خبر 751322

دیگر خبرها

  • آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک