Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:54:38 GMT

۷۹ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن استان سمنان وصول شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۱۰۰

۷۹ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن استان سمنان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح شنبه در جلسه کارشناسی شورای معادن استان به میزبانی سالن جلسات سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۶۰۰ واحد معدنی در استان فعال است، ابراز داشت: این تعداد معدن ظرفیت استخراج سالانه ۲۳ میلیون تن مواد معدنی را دارد.

وی بابیان اینکه در معادن استان سمنان بالغ‌بر ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، افزود: این معادن اشتغال بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر را در استان سمنان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه سال جاری ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول‌شده است، ابراز داشت: حمایت خاص و تسهیل در امور فرآوری مستقر در معادن استان مورد تاکید قرار دارد.

اسودی بابیان اینکه ذخیره قطعی این معدن استان سمنان در حدود ۵۹۴ میلیون تن می‌رسد، تصریح کرد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه بهره‌برداری، استخراج و اشتغال معادن وجود دارد که سازمان صنعت و معدن در این راستا از سرمایه‌گذاران حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وی عدم رسوخ فناوری‌های پیشرفته در بحث استخراج و سرمایه‌گذاری در بخش فرآوری مواد معدنی را یکی از مهم‌ترین مشکلات این بخش دانست و افزود: علی رغم اینکه وجود معادن استان از مزیت نسبی برخوردار هستند اما تاکنون این مهم به مزیت رقابتی تبدیل نشده است.

کد خبر 4790683

منبع: مهر

کلیدواژه: معدن اشتغال انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بسیج بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا هفته بسیج مشهد ثبت نام کاندیداها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل صنعت، معدن تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در فاز نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان غربی نیز مشاهده کنند، ولی شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکان پذیر خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد