Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:33:26 GMT

کشف 34 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میانه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۵۷۴

کشف 34 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه دو میلیارد و 300 میلیون ریالی قاچاق سوخت در میانه خبر داد.

سید احد یوزباشی گفت: این کشف در اجرای طرح تشدید کنترل مبارزه با قاچاق سوخت طی بازرسی به عمل آمده توسط مأمورین انتظامی شهرستان میانه انجام گرفته است؛ پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میانه تشکیل شده و مورد رسیدگی  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم در دفاعیات خود اعلام کرده که سوخت کشف شده را بدون اطلاع از قاچاق بودن آن حمل کرده است ولی به دلیل عدم ارائه مدارک محکمه پسند و دفاعیات غیر موثر، اتهام وارده محرز و مسلم بوده و طبق قانون تعزیرات حکومتی به بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، از ابتدای سال جاری تعداد  1661 پرونده قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و تعداد 1608  پرونده نیز مختومه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان