Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بیژن مقدم بیرانوند دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به وضعیت اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج در لرستان، اظهار کرد: مجموع اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج بانک‌های دولتی و خصوصی لرستان از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار، ۵ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال پرداخت شده، ضمن اینکه درصد پرداختی بانک‌های استان نسبت به اعتبار مصوب ۵۵.۶ درصد است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، تعداد متقاضی در صف تسهیلات ازدواج در استان را ۴ هزار و ۹۰۰ نفر بیان کرد.

مقدم بیرانوند با اشاره به اعتبار مصوب ۱۰ هزار و ۴۷ میلیارد ریالی بانک‌های دولتی استان برای تسهیلات ازدواج، افزود: از این میزان تاکنون ۵ هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال به زوج‌های استان پرداخت شده است.

اواظهار داشت: درصد پرداختی بانک‌های دولتی نسبت به اعتبار مصوب ۵۶.۱ است و ۴ هزار و ۷۷۳ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج از این بانک‌ها هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان همچنین کل اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج در بانک‌های خصوصی استان را ۲۶۶ میلیارد ریال خواند و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ میلیارد ریال از سوی بانک‌های خصوصی استان به زوج‌های جوان پرداخت شده، ضمن اینکه ۱۲۷ نفر متقاضی در صف این بانک‌ها هستند.

مقدم بیرانوند بیان داشت: در میان بانک‌های دولتی و خصوصی لرستان، بانک ملی با درصد پردختی بیش از ۹۰ درصد بیشترین پرداختی را در استان داشته و رتبه نخست را در لرستان و کشور نیز دارا است.

او ، به عملکرد برخی بانک‌های خصوصی و دولتی استان در جهت پرداخت نکردن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها و موسسات حتی یک ریال پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج ندارند که بایستی این موضوع از سوی مدیران در مرکز پیگیری شود.

انتهای پیام/م

۴۹۰۰ لرستانی در صف دریافت تسهیلات ازدواج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نوزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن روز جمعه با حضور ۱۶۳ قرآن‌آموز لرستانی در خرم‌آباد و بروجرد برگزارشد.
حجت‌الاسلام صادق جعفرپور افزود: شرکت‌کنندگان در رده سنی ۱۲ تا ۶۰ سال هستند که در بین این افراد، کسانی هستند که نابینا بوده و حافظ کل قرآن هستند و همچنین برخی دارای معلولیت هستند، اما اُنس با قرآن سبب شده تا در مسیر کلام خدا حرکت کنند و به موفقیت‌هایی دست یابند.
رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در این دوره، شرکت‌کنندگان در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء با هم به رقابت پرداختند.
حافظانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند یکی از ۵ درجه دکترا (درجه یک -استاد حفظ قرآنی)، فوق لیسانس (درجه دو- حافظ ممتاز قرآنی)، لیسانس (درجه سه -حافظ کل قرآن)، فوق دیپلم (درجه چهار -حافظ ۲۰ جزء) و دیپلم (درجه پنج- حافظ ۱۰ جزء قرآن) را دریافت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفرپور با بیان اینکه ۳ هزار قرآن‌ آموز در استان وجود دارد گفت: این افراد در ۱۷۰ خانه قرآن و ۷۲ مؤسسه قرآنی حضور دارند که مربیان باتجربه در این مؤسسات تلاش می‌کنند تا قرآن‌ آموزان را در رشته‌های مختلف یاری کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن