Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علی ناصری اظهار داشت: تا پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲۰ نفر برای حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از داوطلبان ثبت نام شده مرد بودند، بیان کرد: همچنین تعداد چهار نفر از داوطلبان ثبت نام شده خانم بودند که بیشترین حضور خانم ها در حوزه های انتخابیه استان مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بیرجند در مورد  سطح تحصیلات این داوطلبان نیز گفت: پنج نفر از این داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دکترا، سیزده نفر فوق لیسانس و دو نفر حوزوی هستند.
داوطلبان ثبت نام را به ساعات آخر موکول نکنند
ناصری اضافه کرد: همچنین یازده نفر از این داوطلبان بین ۳۰ تا۵۰ سال و ۹ نفر نیز بین ۵۰ تا ۷۵سال سن دارند.
وی با اشاره به اینکه هفتمین روز ثبت نام داوطلبان از ساعت هشت صبح در فرمانداری بیرجند آغاز شده است، عنوان داشت: از ابتدای صبح تاکنون دو نظر موفق به ثبت نام قطعی دراین انتخابات شدند که از این تعداد یک نفر خانم و یک نفر نیز مرد هستند.
فرماندار بیرجند اضافه کرد: همچنین در حال حاضر چند نفر از داوطلبان در حال تکمیل مراحل نام نویسی هستند که هنوز ثبت نام آن ها تکمیل نشده است.
ناصری با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: با توجه به اینکه در ساعات پایانی حجم مراجعه کنندگان برای ثبت نام افزایش خواهد یافت از داوطلبان درخواست داریم به منظور مدیریت زمان ثبت نام را به ساعات آخر موکول نکنند.
وی، به همراه داشتن اصل مدارک، کد ملی و تاریخ تولد همسر و فرزندان را از جمله مدارک مورد نیاز برای نام نویسی از داوطلبان دانست و گفت: همچنین افرادی که کارت ملی قدیمی دارند در هنگام ثبت‌نام باید رسید درخواست کارت ملی هوشمند خود را ارائه کنند.
وی اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند تا شنبه ۱۶آذرماه از ساعت ۸تا ۱۸با در دست داشتن مدارک به فرمانداری بیرجند مراجعه کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران انتخابات انتخابات مجلس بیرجند داوطلبان داوطلبان نمایندگی داوطلبان انتخابات مجلس داوطلبان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی، گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

وی افزود: این آزمون در ۲ حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در حوزه امتحانی دانشگاه قم ۵ هزار و ۱۱۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ داوطلب خانم و یک هزار و ۶۱۴ داوطلب آقا هستند.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌ امتحانی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز با حضور ۸۱۱ داوطلب خانم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، گفت: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار می‌شود؛ این مشاغل شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند