Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@18:21:03 GMT

فوت شهردار قصرشیرین در سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۰۶۹

فوت شهردار قصرشیرین در سانحه رانندگی

جانشین فرمانده پلیس راه سرپل‌ذهاب گفت: " صحبت پورافشار "شهردار قصرشیرین صبح امروز (شنبه) در سانحه رانندگی در جاده سرپل‌ذهاب به قصرشیرین در محور "حبیب‌وند" جان باخت.

سرهنگ "بروند نظری" در گفت وگو با ایرنا افزود: در جریان این سانحه رانندگی شهردار قصرشیرین با یک دستگاه خودروی سواری هایما به طرف قصرشیرین در حرکت بود که به علت سرعت زیاد با یک دستگاه تریلر برخورد کرد و به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از وقوع این تصادف دستگاه‌های امدادی در محل حضور یافتند و نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال جسد متوفی به بیمارستان اقدام کردند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، ضامن سلامت خود و سرنشینان باشند که دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

صحبت پورافشار از سال ۹۳ تاکنون سکان مدیریت شهری این شهرستان مرزی را دارا بود.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، ۳۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قصر شیرین سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است