Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اولین نشست ستاد نه دی استان حمایت، دفاع و تبیین جایگاه ولی فقیه را مهم ترین وظیفه همگان و اوجب فرایض برشمرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری، در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از بصیرت مثال زدنی مردم این استان، از همگان برای برگزاری راهپیمایی باشکوه اخیر مردم در حمایت از اقتدار و امنیت تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عده ای از سالهای نخست منتقدبودند که چرا می خواهید این روز ماندگار شود گفت: نه دی به هیچ حزب و گروهی تعلق نداشته و حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف بود که این فتنه را خواباند و فتنه گران را سرجایشان نشاند.

سالاری هدف از برگزاری این مراسم و پاسداشت این واقعه مهم و تاریخ ساز را آگاهی بخشی به جامعه دانست و گفت: اگر اهداف و زوایای فتنه نه دی تبیین نمیشد شاید لتمات و صدمات بزرگتری به نظام و کشور وارد می شد و این روشنگری هاست که مردم را در مقابله با این ترفتندها و فتنه انگیزی ها آماده می کند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشت این روز تصریح کرد: امروز ما در اتاق فکر عملیات نشسته ایم و بعنوان ستاد جنگ نرم برنامه ریزی می کنیم چرا که دشمن با تمام قوا و باتمام توان پا در عرصه عمدتا جنگ نرم و بعضا سخت نهاده و نباید به راحتی از کنار چنین مسائلی عبود کرد.

رئیس ستاد ۹دی خراسان شمالی با توجه به اینکه در شبهه افکنی ها و فتنه انگیزی ها گاها معیارهای تشخیص حق و باطل دشوار است  گفت: نخبگان و صاحبنظران وظیفه دارند حقایق و واقعیت های موجود را هرچند به ضرر منافعشان باشد به واقع تبیین کنند تا جامعه دچار غبار زدگی و سردرگمی نشود.

رئیس ستاد یوم الله نه دی استان در ادامه از برگزاری مراسم محوری مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم ساعت ۹:۳۰صبح روز دوشنبه ۹دی ۹۸ در میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراسم 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است

ایسنا/لرستان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی گراوند امروز، دهم اردیبهشت ماه، در یادواره هشت شهید دانشجو معلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان که در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه و تکلیف همه ماست، آثار و برکاتش فراوان خواهد بود، بیمه‌ایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است. اگر امروز اقتدار، عزت و امنیتی داریم و در همه عرصه‌های مختلف رشد داشته‌ایم مدیون مجاهدت‌ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا هستیم.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سببی است برای تقویت بُعد ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و ولایت‌باوری که شهید سلیمانی به زیبایی تمام در وصیت پُرمغز و ماندگارشان برای ما به یادگار گذاشتند که از شئون عاقبت به خیری، باورمندی و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

گراوند افزود: تبیعت از ولایت و ولایت‌محوری یعنی گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)؛ ما دارای سه ولایت تکوینی، تشریعی و فقیه هستیم که گام اول ولایت فقیه است که تا درست محقق نشود به دو قسم دیگر از ولایت نمی‌رسیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان ادامه داد: در بخشی از ویژگی‌هایی که در سیره عملی و رفتاری شهدا مرور می‌کنیم و صفحات زندگی آن‌ها را ورق می‌زنیم، شاهدیم که عین ویژگی‌ها و اوصاف متقین که امام علی(ع) از آن‌ها یاد کرده را دارا هستند که خداوند آن‌ها را انتخاب کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، بیان کرد: امروز رسالت تبیین‌گری که مقام معظم رهبری روی آن تأکید دارد اینجا باید خودش را نشان دهد، دانش‌آموز ما اعتقاد ویژه‌ای به صحبت‌های معلم خود دارد و خیلی اثرگذار هستند.

گراوند افزود: همین اقدام ویژه که سپاه مقتدر ما رقم زده را می‌توانیم به زیبایی تمام برای نسل نو تبیین کنیم که بتوانیم امید را در جامعه بیشتر کنیم و این امر می‌تواند آثار و برکات ویژه داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، گفت: اگر امروز شاهد بیداری دانشگاهیان در دل غرب هستیم به برکت خون مقدس و مطهر شهدای مظلوم غزه است که خون شهید اثرگذاری ویژه خود را دارد که همه اینها برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای ماست و آن نامه تاریخی و ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان غربی و اروپایی نوشتند که امروز شاهد این بیداری هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است