Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس از استقرار یک کادر مجرب جراحی با ۲۰۰ متخصص در استان برای ارائه خدمت به بیماران کم برخوردار و نیازمند در این استان خبر داد.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ۱۶ آذر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس گفت: یک تیم حرفه‌ای پزشکی بهمن ماه امسال در فارس حاضر می‌شوند و به مداوای بیماران کم برخوردار و نیازمند می‌پردازند که آموزش و پرورش نیز می‌تواند سهم مناسبی از این اقدام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه باید بپذیریم جامعه در شرایط سختی قرار گرفته و مردم تحت فشارهای متعددی هستند، اظهار کرد: بخش زیادی از این فشارها متاثر از تحریم‌های ظالمانه و هزینه ای است که همه اقشار و گروه‌ها برای مقابله با زور و استکبار پرداخت می‌کنیم.

او در خصوص پرداخت تسهیلات کم بهره به فرهنگیان نیز از دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خواست شرایط را برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان را برای فرهنگیان فراهم کنند.

استاندار فارس از اقدامات خوب آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس جهت تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس استان قدردانی کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش چندیست در صدد به دست گرفتن مدیریت مهد کودک‌ها است، اظهار کرد: باید منتظر بمانیم معاونت حقوقی ریاست جمهوری نظر خود در این زمینه را ارائه دهد.

او با اشاره به موضوع درمان فرهنگیان نیز گفت: بیمارستان‌های دولتی وظایف خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

استاندار فارس همچنین در خصوص برگزاری  مسابقات قرآنی دانش آموزی که در این جلسه مطرح شد، بر لزوم همکاری اداره کل اوقاف ، فرهنگ و ارشاد، شهرداری و صدا و سیما تاکید کرد.

رحیمی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات خواست جلسه ای با حضورت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در راستای برگزاری هر چه بهتر مسابقات برگزار کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه سرویس مدارس از دغدغه‌های خانواده‌ها است، عنوان کرد: تامین سوخت این سرویس‌ها پس از اجرای طرح مدیریت قیمت بنزین باید با تدابیر سازمان دانش اموزی و هماهنگی با خانواده‌ها و پیگیری‌های ما در سطوح ملی مشکلات پیش آمده برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فارس بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: افراد کم‌توان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر پوشش بیمه‌ای ۵۹ خدمت توانبخشی می‌توانند متناسب با نوع بیماری خود از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز بهره‌مند شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

وی افزود: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند